Spring naar bijdragen

alcohol misbruik


angela79

Aanbevolen berichten

goedenavond,

 

Dit is voor mij enorme stap, weet gewoon niet hoe ik moet beginnen ben nieuw hier sta op een wacht lijst ook.

jeetje was altijd een sterke vrouw maar zit er nu echt door heen en weet niet meer hoe ik mezelf kan helpen.

ik ben angela 44 jaar oud alleenstaand met 2 kinderen 1 van 18 een meid die binnnenkort op begeleidend wonen gaat is het beste en een zoon van 14 jaar.

heb veel problemen met dochter waatrdoot ik ook mijn pols heb door gesneden in bijzijn van zoon. weet niet wat ik nog meer moet vertellen. ik heb al die jaren met een narcicist geleefft mijn geestelijk kapot gemaakt  en zoon mishandeld. 

weet gewoon nieit meer nu ben de de draad kwaad terwijl ik sterk was. wil er voor me zoon zijn nu ook en niet voor mij dochter liegt alles bij elkaar.

ik kan het ook niet verweken met mijn moeder dat ik die beslissing moest nemen.  weet niet meer maar ik pak naar alchol ook sinds kort is mijn beste maatje broerje weg ex zwager waar ik niet meer tegen meer aan kan praten.

 

groetjes angela 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Angela 

een moedige en goed besluit om je aan te melden bij dit forum wij kunnen naar je luisteren en proberen je te steunen je kan en mag alles vragen of schrijven wat je wil je krijgt altijd een eerlijke opinie antwoord op je vragen.   
En alles is en blijft anoniem 

 

bewerkt door Jac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom Angela, wat een traumatische ervaring voor jou en zoon!
Je klinkt een beetje in de war; heb je prof. hulp?
Laat je helpen om weer die sterke vrouw te worden die je was,
en die vanbinnen er ook nog is. 
En je weet vast wel dat drank je daar niet bij gaat helpen.
Misschien geeft het rust als je dochter begeleid woont? Een zorg minder even.
Van je moeder dat begrijp ik niet, maar die valt denk ik niet onder jouw verantwoording?
heel veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei angela79:

ja alchol is een probleem geworden. Ik heb niet voor niks aan de bel getrokken ook.
van die grote blikken met 10 procent soms 2 en soms 4 per dag.

@angela79, welkom op ons forum.

Je hebt niet voor niks aan de bel getrokken.
Deze hoeveelheden kunnen er behoorlijk inhakken.
Hoe nu verder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...