Roberto Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Roti kippenboutjes met extra ei besteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april 12 minuten geleden zei rapilos: De Terugreis ga ik volgende week heen rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Zwarte-knoflookworstjes, rijst, de courgettes van gisteren, salade mwoa beetje easy lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april (bewerkt) 53 minuten geleden zei Roberto: Roti kippenboutjes met extra ei besteld. Die bezorger kan mijn huis niet vinden via Google Maps. Heb hem al drie keer telefonisch uitgelegd waar ik woon. Ik ken die straten in Groningen niet, kreeg ik als antwoord. OMG, wat is dit nu weer? 15 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april koude kip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april 21 minuten geleden zei lady jane: koude kip? Cold soja turkey is beter. Ghe ghe a dad joke. ben je weer op het nuchtere pad terug @Dune? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Kabeljauw filetjes met dille, knoflook en citroen met krokant jasje uit de oven , gebakken krieltjes en salade met feta pijnboom pitjes en gedroogde tomaatjes jammie inmiddels natuurlijk allemaal opperdepop @Spirit lijkt wel een kookprogramma, haha maar wel leuk om te lezen dat we met eten bezig zijn, in mijn drink periode skipte ik vaak de avondmaaltijd. Nu niet en geniet er lekker van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april Ja ik ook @Dune sloeg zelfs dagen over met eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Ja het is belangrijk voor het feel good gebeuren. Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden