Mai Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april 5 minuten geleden zei Mai: Ja Die heb ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april 15 uur geleden zei Hadocque: Och Mai toch, breek er toch dwars doorheen. Ik weet het, makkelijk gezegd. But hey, komop meis. Kom mar del Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april (bewerkt) het gaat uiteindelijk niet om de alcohol het voegt niets toe en soms ook wel (van leven ga je ook dood) echter daarvoor zijn we hier dan hoor ik hier nu even niet ooit was het hier fijn a blind man can see speculaties zijn niet aan mij besteed(t) (is het nou met d of dt) anyway ik mis mijn vrienden hier en wie wil weten lees mijn eerste posts rond November 2007 LJ benoemde het mooi de kracht van de liefde dat wens ik een ieder uit de grond van mijn hart liefs mai 13 april bewerkt door Mai Toevoeging lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april I am healing In chaos&disorder lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Zojuist zei Mai: I am healing In chaos&disorder Vandaag weer even buiten geweest Even bij een buuf gezeten zelfs ik heb er genoeg zien gaan door die verrekte eenzaamheid en niets meer kunnen wees gerust ik geef niet zomaar op ”winnen en verliezen, zijn zaken van vrees” lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) Mien waar is me feestneus Dan nemen we er nog zes Polo naise Het heeft zo weinig zin om hier bezopen te gaan schrijven. Ik snap je wel maar het wordt zo'n drama. 14 april bewerkt door bumperjim Prana, lady jane en Oskar reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 10 uur geleden zei Mai: ik mis mijn vrienden hier Ik wil best vrienden met je zijn, radslagen kind. (Ik heb teruggelezen) Eenzaamheid sucks! lady jane en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Dank voor je moeite en je woorden Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Op 13-4-2024 om 09:23 zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april @Mai jopie komt hier af en toe nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden