Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mijn nieuwe tv is binnen en oh wat is ie klein en oh wat heb ik nu mooi geluid uit mijn boxen! Daar ga ik heel goed op. Klinkt als engeltjes in mijn oren. 

De grote tv staat nu boven, als ik een film wil kijken ga ik daar zitten. 

Nu kan ik beneden ook nog tv kijken maar is het niet meer zo dominant. Ik luister liever naar mooie muziek! 

Geplaatst

Van alle kanten krijg ik berichten van de kennis. Vol verwijt. Ik lees de eerste zin en verwijder het ongelezen. 

Ik hoop niet dat ze voor de deur staan vandaag of morgen. 

Geplaatst

Het werkt meteen zoals ik gehoopt had. Beneden is het fijn en sfeervol met de muziek aan. Boven een uurtje tv gekeken. 

(In plaats van vanaf 16 uur tot vlakvoor slapen de tv aan op een groot scherm). 

Geplaatst

Ik voel me heel erg moe vandaag. Twee dagen gezeur met twee verschillende kennissen. Weglekkend energie put me uit. 

Grensoverschrijding, onfatsoenlijk gedrag, toxic "vriendschap". Stupid people. 

Rode draad in mijn leven, de kern van mijn drankmisbruik. 

Vandaag rust nemen. Vanavond zomergasten dus een lange televisieavond. Misschien wel even dansen vanmiddag om de demonen te verjagen. 

Geplaatst

Even wat lekkers gehaald en daarna een beetje geslapen. Voel me nog steeds heel erg slecht en naar. Net of ik koorts ga krijgen (of misschien al heb?) 

Vanavond nog maar even op de bank. Morgen wil ik wel weer dansen en filmen. 

Geplaatst

Ik ben nog steeds erg moe van het gezeur van afgelopen weekend. Ik heb wel gedanst en filmpjes gemaakt t/m vrijdag. Ik denk dat het belangrijk is dat ik rust neem, pas op de plaats, kleine dingetjes afmaken. Misschien alsnog een tripje naar toekomstig woondorpje en daar de zee begroeten. 

Nu eerst eten en een avond op de bank. 

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb vanavond een serie gekeken op NPO. Bodem. 

Een rauwe serie over rouw. Veel drugs en drank. 

Soms heb ik behoefte om weer een beetje dat te voelen. Vooral na zo'n moeilijk weekend. Behalve het snuiven (dat deed ik niet) herken ik mezelf erg in de vrouw, gespeeld door Eva Crutzen. Dat was wel echt hoe het was. 

Ik kijk het ook om mezelf te begrijpen, wie ik toen was. Terug te kijken waarom ik er voor koos en waarom het genoeg is geweest. 

Bodem. De bodem van de put. How low can you go. 

Ik heb er lang gezeten, op de bodem van de put. Nu ben ik er uit. Over de rand geklommen en zit ik in het zonnetje naast die put in de natuur. 

Ik loop er van weg. 

Maar het leven blijft wel f*cked up moeilijk. 

bewerkt door Woman
Geplaatst

Misschien ben ik erg laat hiermee, maar ik heb vorige maand in een sessie I, addict (Yo, Adicto op Disney +) uitgekeken en dat kwam voor mij enorm herkenbaar over (enorme aanrader ook die serie). Grote verschil was dat ik hetero ben en geen coke nam, maar verder: het constante uitgaansleven, de privéfeestjes, met jan en alleman in bed belanden, het neerkijken op andere patiënten wanneer je voor de eerste keer binnengebracht wordt, het verzet tegen dat je een verslaafde genoemd wordt, opstandig gedrag,... 
Van nature ben ik heel introvert en stil, maar gooi er alcohol in en ik ben degene die ze 's morgens van de dansvloer halen omdat ze willen sluiten. 

(Over coke: eenmaal geprobeerd bij een daaraan verslaafde vrouw die ik bij het uitgaan had opgepikt -> drie dagen vol seks en drank met amper slaap; besefte toen dat ik daar ver weg van moest blijven omdat dat veel te leuk was voor mij. Nooit meer gebruikt sindsdien.)

(Sorry als dit vervuiling van je topic is, ken de ongeschreven regels hier nog niet zo goed.)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...