Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 maart 2024


Aanbevolen berichten

Gisterenavond helemaal verkleumd van de kou thuis gekomen.Mijn vriend wilde graag wat planken van een overkapping overnemen van kennisen, die midden in een verhuizing zitten.Het loshalen van de planken viel ontzettend tegen en ik had spijt dat ik was meegegaan.Ik ben net een spons en nam die spanningen van hun dus lekker over.Was flink over mijn toeren en vannacht werd ik zwetend wakker van een nachtmerrie.Mijn bed zijknat, dus om 3 uur nog het bed verschoont.Voelde me echt hopeloos en dan is het wel lekker dat je een lieve vriend hebt, die mij kon troosten.

Glaasje water gepakt en daarna weer wat kunnen slapen gelukkig.Kan het soms niet plaatsen, wat ik soms voel.Een soort van heimwee.Thuis heb ik een prima matras natuurlijk en hier slapen we op oude matrassen met als gevolg, dat ik met flinke pijn in mijn heupen wakker word.Even kijken hoe we dat gaan doen.Nu de deur uit naar ons Shantykoor.We komen tijd te kort.

Wat gaan de dagen toch snel nu we samen zijn.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Woman:

Ik heb per ongeluk op het draadje van gister geschreven. 

Nou ja, morgen weer op het juiste draadje dan. 

Maakt niet uit @Woman. Goed dat je het wodka-avontuur toch droog hebt afgerond. Goed dat je je hier weer meldt. Schrijf alles van je af. Zonde om al die maanden adb in de prullenbak te gooien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Maja, 

Wat mij nog steeds verbaast is hoe ik de controle verloor en er geen stemmetje niets meer was die me tegenhield. Ik woon nu in een dorp zonder winkels, dat is mijn redding. Er is ook geen kroeg of café. 

Uiteindelijk is het goed gekomen maar dat was wel op het randje. 

Ik heb een "regel" dat als ik iets online bestel ik het minimaal 24 uur in het winkelwagentje laat zitten. 

Ik las op internet een vergelijking over de ruiter op een paard. De alcohol doet het paard op hol slaan en ik als ruiter heb geen controle meer. 

Ik merk ook dat als ik mijn dagelijkse meditatie verzaak de dialoog weer heel sneaky begint, zal ik weer eens een fles halen? Kan toch best, ik sta al zolang droog. 

Als er behoefte aan is wil ik de meditatie link delen in een PB. Het is een Sahaj Samadi meditatie. On line via zoom en gratis, elke dag om 13 en 18 uur, voor iedereen toegankelijk. 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel benieuwd naar de meditatie @Woman

Vanmiddag kraambezoek gehad bij collega met ons team, collega houdt wel van een drankje. Als cadeautje voor vertrek kregen we alle 6 (mannen), 3 speciaal biertjes mee, die hij had uitgezocht... Dat verwachtte ik niet.. Het zat in een mooi versierd tasje. 

Deze ligt nu nog steeds achter in de auto, gaat mee naar mijn zus om hem daar af te geven als ik morgen weer ga bootcampen.

Ook nog een goede daad verricht, dat geeft echt een heel erg fijn gevoel. Ik hadhardgelopen en de laatste 500 meter ging ik wandelen, bij een huis aangebeld waar een auto stond waar de binnenverlichting nog aanstond. Hij was mij oprecht dankbaar! 

Weer wat yin of yang erbij, als ik dat goed zeg? Of kun je er geen yin of yang bij krijgen? Karma dan? 

Werk, kraamvisite, thuis fitness, hardlopen, eten, bad, bed. 

Gisteren werk, eten, sauna, bad, bed. 

Lijkt wel of ik vlucht voor op de bank met tv te zitten... PC is ook 2 maand niet aangesloten, ik game-de veel in mijn vrije tijd met mijn broer online. Maar die mijd ik nu, want hij drinkt veel en ik wil geen extra druk/gezeik/triggers/dronken praat

Veel sporten, wandelen, zwembad met sauna is mijn antwoord op stress

bewerkt door Freekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Freekie:

Ik ben wel benieuwd naar de meditatie @Woman

Vanmiddag kraambezoek gehad bij collega met ons team, collega houdt wel van een drankje. Als cadeautje voor vertrek kregen we alle 6 (mannen), 3 speciaal biertjes mee, die hij had uitgezocht... Dat verwachtte ik niet.. Het zat in een mooi versierd tasje. 

Deze ligt nu nog steeds achter in de auto, gaat mee naar mijn zus om hem daar af te geven als ik morgen weer ga bootcampen.

Ook nog een goede daad verricht, dat geeft echt een heel erg fijn gevoel. Ik hadhardgelopen en de laatste 500 meter ging ik wandelen, bij een huis aangebeld waar een auto stond waar de binnenverlichting nog aanstond. Hij was mij oprecht dankbaar! 

Weer wat yin of yang erbij, als ik dat goed zeg? Of kun je er geen yin of yang bij krijgen? Karma dan? 

Werk, kraamvisite, thuis fitness, hardlopen, eten, bad, bed. 

Gisteren werk, eten, sauna, bad, bed. 

Lijkt wel of ik vlucht voor op de bank met tv te zitten... PC is ook 2 maand niet aangesloten, ik game-de veel in mijn vrije tijd met mijn broer online. Maar die mijd ik nu, want hij drinkt veel en ik wil geen extra druk/gezeik/triggers/dronken praat

Veel sporten, wandelen, zwembad met sauna is mijn antwoord op stress

Hoi Freek knap hoor diep respect is geen kattepis wat je doet en wat je al hebt gedaan en met deze heb je helemaal gelijk kan ik ook lastig mee omgaan deze periode “ik wil geen extra druk/gezeik/triggers/dronken praat”

fijne avond 

bewerkt door Jac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...