Dune Geplaatst 5 maart Rapport Share Geplaatst 5 maart (bewerkt) Mijn inziens is dit een mooi voorbeeld van ‘het glas is half leeg, ipv het glas is halfvol’ Uiteraard heb ik het over een frisje een beeldend gevalletje van negatief of positief in het leven staan 5 maart bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart Rapport Share Geplaatst 5 maart (bewerkt) Ook taalgevoelig hier en dat is tegenwoordig soms gewoon lijden want Nederlandse taal gaat hard achteruit helaas. Maar trots is in mijn beleving niet iets alleen op mezelf @Adri03 en dit krijg ik als ik het google; je voelt je goed omdat jij — of iemand die dicht bij jou staat — iets gepresteerd of in bezit hebt. Het is een positieve emotie die kan worden getriggerd door verschillende ervaringen, van het bereiken van een persoonlijk doel tot het zien van het succes van een geliefde. en daar mis ik dan weer /heeft bij Bij mij vallen ook vaak eerst fouten op, soms is dat handig en soms gewoon irritant. 5 maart bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 5 maart Rapport Share Geplaatst 5 maart @Adri03 dank voor je bijdrage! Interessant om te lezen… en waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 maart Rapport Share Geplaatst 5 maart (bewerkt) Die "goede oude tijd" ... daar krijg ik nou weer kriebels van over heel mijn lijf. Zó vooringenomen! Voor zover je het nog niet in de gaten had: elke taal is voortdurend in ontwikkeling. Altoos zoo geweescht. 5 maart bewerkt door Bob Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 5 maart Rapport Share Geplaatst 5 maart (bewerkt) < Die goeie ouwe Nederlandsche taal > 5 maart bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden