ikkanhet Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari (bewerkt) Goedemorgen meisjes, en de rest die nog komen hier ook een vroege vogel, dat blijven we gewoon DAGPACT Beatrix Dune 21 januari bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari Moghu iedereen, Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari Goedemorgen allemaal! Dagpact: Beatrix Dune Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari Dagpact: Beatrix Dune Fonny Nienes Goedemorgen allemaal! Koffie is een goed idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari Goedemorgen allemaal, Grijs buiten. Koffie al op, dus zo maar eens aan het kokkerellen. Scheelt van de week weer wat tijd en zo krijgen we toch voldoende vitamines binnen. Daarna misschien nog even met de hond het bos in. Tenminste als hij er nog zin in heeft, want hij ligt nu voor pampus naast me. Vanmorgen al flink eind gewandeld met man. Arm beest… Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari Goedemiddag frummers, Zo, de logés zijn weer richting hun eigen huis. Het was gezellig, maar het is ook weer fijn in een rustig huis te vertoeven.... Nu eerst hier even een bakje neerzetten. Ellendig van die schouder @lady jane, en ja, dat kan zo verschrikkelijk veel tijd nemen om te herstellen. @rapilos, weet men waar die misselijkheid vandaan komt? Lijkt me toch ook hartstikke naar. Ik hoop voor je dat dat snel toch weer beter zal gaan En dan is het gelukkig aan het dooien, alleen gaat het zo verschrikkelijk langzaam.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari Nee, @Yvonne dat weten ze helaas niet. 21 februari afspraak met een MDL arts, morgen bij een acupuncturist. Meer kan ik niet doen denk ik. Hier is het meeste weg gedooid gelukkig, maar de wind begint al flink aan te trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden