Fonny Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 (bewerkt) Goedemorgen allemaal en voor iedereen alvast een mooie zaterdag! Dagpact: Fonny 4 november 2023 bewerkt door Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 Goedemorgen @Fonny en goedemorgen frummers. Het wordt/is weer een drukke dag. Maar eerst natuurlijk even rustig een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Fonny Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 Goedemorgen allemaal, Ontbijt zit erin. Straks tweede bakkie inschenken. Vogel schone kooi geven, boodschappen doen, beetje stofzuigen. Enfin, niet al te boeiende dingen dus. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 Goeiemooiemorgen frummers Hier ook een saaie dag voor de boeg, ik wil weer wat actie in mijn leven haha. Nou daar moest ik dan maar voor gaan zorgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 Goedemorgen, @lady janeja iets met zelf de slingers ophangen Ik ga zo als ik mezelf uit bad gehesen heb, met de Kids truien kopen want die van hem zijn te klein.. Tenminste met een helder hoofd. Vanochtend ook rond 6 wakker, terwijl ik er een uur later op bed ging gisteravond. Gelukkig nog even weer omgedraaid tot 7 uur.. De dagen worden zo wel langer als er wat regelmaat inzit voor je gevoel, dat zou positief moeten zijn.. Ik ben vaak bang dat ik mijn vrije tijd niet doorkomt, terwijl er genoeg te doen is in huis maar dat heeft te maken met motivatie. Heb iig flink spierpijn, gisteravond een 60 minuten full Body workout via YouTube gedaan. Dat was bootcamp 2.0 zeg maar.. DAGPACT: Fonny Yvonne Rapilos Freekie lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 Heerlijk wezen zwemmen weer straks als het droog is de markt op kuieren en tussendoor even niks of voorraden gaan sorteren want de 3 kratten die in de bijkeuken stonden moesten eruit voor de CV monteur, en dan schrik ik wel even van mijn hamsterwoede hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 DAGPACT: Fonny Yvonne Rapilos Freekie Beatrix Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 Het weer spoort mij niet echt aan om naar buiten te gaan.De markt ook maar uit mijn hoofd gezet.Winkelcentrum hier is op loopafstand en die verkopen ook alles.Voor de rest geen plannen voor vandaag.Even wat stilte voor de storm, want ik ga het best druk krijgen met m'n nieuwe koor.Heb er zo'n zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 Lekker wezen wandelen. Zo meteen naar een verjaardag. Ik ga maar kort. Niet zo’n zin in. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden