Spring naar bijdragen

Donderdag 7 september 2023


Fonny

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Fonny en goedemorgen frummers. 
Het belooft weer een bloedjehete dag te worden, jammer. 
Dus nu maar snel naar buiten nog, en straks weer binnen rommelen. 
Ik kan echt niet tegen de hitte. 
Gisteren heb ik nog driftig staan te snoeien begin van de middag, maar dat moest ik maar even niet meer doen Grijp
Afijn, er zijn een hoop mensen die het wél fijn vinden dat het zo warm is, lekker van genieten dan! 
En ik heb het geluk dat ik de temperatuur binnen nog redelijk kan houden. 

Je hebt in ieder geval de tandartsellende er weer op zitten @lady jane, mooi. 

En @Spirit, rustig aan hoor, goed dat je een dagje 'thuis' plant. 

Eerst nu maar even een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen.

Ja, ik ben zo iemand die dit heerlijk vind! Gisteren nog een BBQ gehad waarvan we dachten dat het dit jaar niks meer ging worden. Een cadeautje. Niet geheel AV, maar dat was prima. Ruim binnen de perken ook. En geen enkele behoefte aan méér. Dat vond ik fijn om te merken, dat het ook zó kan zo heel af en toe. Dus vandaag weer het dagpact.

DAGPACT:
Fonny
Yvonne
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemooiemorgen frummers:sun:

sterkte @rapilos, goed aanpakken is idd beter dan wegdrinken.
De hitte kan ik nu minder hebben als eerder, heel raar is dat, ik ga
wel naar t strand, maar lig vlakbij het water en ga er vaak in. Lekker
liggend drijven zodat mijn hoofd goed koelt. Het water is zalig.
Maar verder ś morgens te hoge bloedddruk, die ś avonds weer keurig is.
En af en toe duizelingen, dus geen volley de laatste drie dagen. Vrijdag een uurtje proberen.
In de zaal nergens last van. Verder voel ik me beresterk, dus ben er niet ongerust om.
Maar zal blij zijn als de temp. weer wat zakt naar normale waarden voor september.
Seizoenen zijn er niet voor niets he. Al lijkt wereldwijd de boel (on)behoorlijk ontregeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed om alles aan te pakken @rapilos.

Tsja, we worden echt een dagje ouder he?We willen nog graag alles, maar soms is een tandje terug wel beter.

Nu ik niet meer drink, weet ik soms geen raad met mezelf en loop ik soms vast met al mijn gevoelens en emoties.Het wordt me gauw teveel.

Ken nu wel goed m'n grenzen en ben preventief.

Zo dus ook het dagje strand, dat op de planning stond.Zo blij dat ik op tijd zelf aan de bel heb getrokken.

Voor de rest red ik me wel.Mn huisje hou ik goed bij, ik kook bijna iedere dag een verse maaltijd voor mezelf.Ik let erop, dat ik genoeg voedingsstoffen binnen krijg op een dag.Fruit en kefir tussen de middag.S.avond een warme maaltijd.Voel me in de regel wel fit.

De warmte moeten we maar ondergaan met z'n allen. Volgende week is het over gelukkig.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag :sun:

Hier gaat het goed. Straks komt een dame dansen, daar verheug ik me op. 
Gisteravond heb ik iets leuks bedacht. Omdat ik geen pijn meer heb kan ik goed reizen. Ik ga volgend voorjaar een leuke tent kopen en dan op zoek naar een rustige camping met water waar ik dan kan kamperen met de hondjes. Zo leuk, helemaal zin in! 
Als ik met de hondjes op pad ga zet ik ze in een grote buggy. Dan mogen we vaak wel de winkels in waar het anders niet mag (behalve supermarkt). Deze buggy is zo ruim dat er veel spullen nog bij passen. Een tent bijvoorbeeld kan onder de buggy mee en ik heb ook een grote trekkersrugtas. 
Omdat ik al op het platteland woon hoef ik niet ver, ik kan me zelfs voorstellen dat ik dan naar huis kan tussendoor, of af en toe een enkel nachtje op de camping. 
Vorig jaar heb ik een experiment gedaan met vloerslapen. Op een futon. Moest er even aan wennen want hard maar mijn lijf ging er goed op. Ik slaap nu wel weer in een bed hoor maar ik kan me voorstellen dat het dan in een tent dan ook prima gaat. 

Ik ben ook (eindelijk) begonnen met met het leren van de Friese taal. Ik hoef het nog niet te kunnen spreken, als ik het maar versta. 

Spirit, je schrijft over een optreden. Wat voor optreden? Muziek, toneel? 

Dat zijn mijn ditjes en datjes voor vandaag :)

Fijne dag nog verder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb me ongelofelijk druk gemaakt om iets vandaag.Kreeg een enorme huilbui daarna.

Dat was de bekende druppel door al dat gestapel van de laatste tijd.Nu weer wat opgelucht. De beren heb ik onklaar gemaakt.Weggestuurd het enge bos in.Straks repetitie en er is daar airco.

Zal heerlijk toeven zijn.Ik ga hem van katoen geven vanavond.Scheuren met dat ding :D.

Het is een groot koor, dus kan me volledig uitleven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af voor vandaag. Morgen weer fijn wakker worden zonder kater. Daar ben ik dankbaar voor. 
Vandaag een rustige dag. Beetje gehaakt en de dansles was erg leuk. Morgen komt een dame voor een dubbele les. 
Ik heb een doek gespannen buiten voor het raam met haken in het houten raamkozijn en van die ringen met klemmetjes. Als het een paar graden scheelt is het al wat beter uit te houden. Veel water en verder maar een beetje rustig blijven zitten en af en toe een wandeling met de hondjes. Buiten is wel een koel briesje. 
Nu naar de warme zolder. 3 Ventilatoren staan daar. Omdat de zon vroeg in de avond al gaat zakken is het wel te doen. 

Tot morgen, ik hoop dat je je weer een beetje beter voelt na de repetitie van vanavond, Spirit! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...