Spirit Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Vandaag naar Enkhuizen met mijn mannen. Heb er zin in en het voelt echt bevrijdend dat ik niet meer hoef na te denken, wat en hoeveel ik zal drinken.Gewoon niks.Totaal ook geen moeite meer mee. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Dagpact Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijn weekend! Dagpact: Spirit Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Dagpact ; Spirit Fonny Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Goedemorgen allemaal, Veel plezier vandaag @Spirit Hoop, dat het een beetje droger gaat worden vandaag, want hier komt het met bakken uit de hemel Vanavond schoonzus te eten, dus nog wat boodschapjes te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Hier komt het ook nog met bakken uit de hemel, maar zie wel een heldere lucht aankomen.We houden moed! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 goeiemooiemorgen op deze groeizame morgen gisteren strand en nu alweer regen eens kijken wat het gaat brengen vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Goedemiddag allemaal! Nog rustig hier voor een zaterdag volgens mij. Veel plezier in Enkhuizen Spirit! Vroeger vaak naar toe geweest met m'n ouders op de camping :-) Sprookjeswonderland..... Stuitte een paar dagen op een voor mij nieuwe podcast. 'Van verslaving naar vrijheid'. Wat mij betreft een aanrader! Spirit en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Sprookjeswonderland… ja! Vaak met de kinderen geweest. Zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Inmiddels al een poosje thuis. Tsjonge, er wordt wat afgezopen door sommigen op zo'n dag. Was nu de enige die aan de cola en de thee zat.Wel verleidelijk.. Gelukkig ben ik sterk genoeg. Wat had ik anders spijt gehad zeg, morgen. Nu kan ik terug kijken op een fijne dag en morgen fris weer op! Lika, Zbb en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden