Kraan Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zojuist zei renaldo61: Ik was dan zo'n drinker, vormt het bingedrinken een probleem? Nee, ik heb nog een goeie rem. Jij inmiddels van de drank af zo te lezen? Bedankt voor je openheid, want jij dronk zo te lezen ontzettend veel.
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 36 minuten geleden zei Kraan: valt zulk gedrag je niet op in de supermarkt? In de zin van: bezorgdheid Hoe meer je je daarmee bezighoudt, hoe meer je met alcohol bezig bent. En dan vraag je je af waar de volgende binge vandaan komt. Je kan beter vogels spotten of zo
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik ben het eens met @bumperjim er moeten betere hobby’s zijn. Met andere woorden, als je zelf geen probleem hebt meldt je , hier toch niet aan?
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Kraan: Ook antwoord op jouw vraag gelijk @Quinn Ik weet niet of jij nog drinkt of niet ... maar je zal niet voor niks zijn op dit forum: valt zulk gedrag je niet op in de supermarkt? In de zin van: bezorgdheid 1 uur geleden bewerkt door Kraan Volgens mij houd jij je teveel bezig met anderen en te weinig met jezelf. Maar dat is mijn mening. Mormel reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden