lady jane Geplaatst 3 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2023 Dat is mannenklagen @Kohtje haha. Feiten benoemen. Nee hoor, natuurlijk zijn er altijd ook nare dingen, maar die kunnen we aan toch? Met drank gingen hier ook de drama s de deur uit. En met het ouder worden tellen andere dingen weer meer. Mooi dat jullie naar die meetings blijven gaan. Leuk doel om nzar toe te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2023 Ik ben op terras aangekomen door de wind verjaagd van het zand. Maar geen zin om nazr huis te gaan nog. Ik ga de rij trotseren en lekker aan de friet met grote koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2023 Blij je weer te lezen @Kohtje. Rot van de narigheid. Leuk van de meeting. Zwitserland: ook fijn lijkt me. Twee keer gezwommen in de plas hier vandaag. Maar door de harde wind uit ongebruikelijke richting zijn de golven niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 juni 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2023 @Spirit heeeeeel veel successsssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 juni 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2023 (bewerkt) Goedenavond hoop dat iedereen zijn of haar doelen hebben bereikt, ik wel iig de tuin met de hogedruk bewerkt en geen drank genomen morgen verder met de tuin en een echo maken van mijn teefje om te kijken of ze pups gaat ktijgen welterusten voor straks 3 juni 2023 bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2023 Bedankt voor alle respons. Het was een hele leuke voorstelling. Morgen ook nog even schitteren op toneel en dan zit het er alweer op. Nog even met mezelf nazitten en dan m'n bedje in. Lika, karin123 en Hadocque reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden