Fonny Geplaatst 22 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2023 Morningggg, hee Fonny lekker vroeg erbij, ik doe met je mee! dagpact Fonny Dune fijne dag alvast ik ga rennen, fijn om fris te zijn, weer een vrucht geplukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 22 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2023 Goedemorgen! Nieuwe week, nieuwe werkdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2023 Goedemorgen frummers, Geen zon, maar ook geen regen. En wat niet is kan komen, we wachten het dus maar rustig af. Eerst een bakje nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2023 DAGPACT Fonny Dune Beatrix Spirit Goedenmorgen moedige strijders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 22 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2023 Goedemorgen, Grijs en bewolkt. Net al met kind langs de huisarts geweest. Nu een bakje koffie en dan maar eens aan het werk. Genoeg te doen vandaag. Deze week maar eens kijken of het lukt om mijn schermtijd wat te beperken. Dat loopt de laatste tijd echt de spuigaten uit…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2023 Goedemorgen allemaal, Hier ook grijs buiten. Niets geregend vannacht, dus goed dat we de tuin gesproeid hebben. Gisteren feest van zus en zwager gehad. Gelukkig niet werken vandaag ga daar steeds meer tegen op zien, Vorige week 4 uur huishoudelijk werk, maar mevr. was niet lekker, vroeg of ik wilde helpen met douchen en aankleden. doe ik met alle liefde hoor, maar ze wil dan dat ik al het gewone huishoudelijke werk er ook nog bij doe, dus ben je zo dik een half uur verder en uitgeteld voor de rest van de dag. Enfin, ik doe het zelf en wil haar gewoon ook niet in de steek laten (werk er al zo lang ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 22 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2023 Ik ben er weer. Je wereldje wordt zo klein als je ziek bent. En ook niks interesseert je ook. Maar goed, vanuit hier maar weer dan. Hallo iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2023 Hey Toos welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2023 Fijn dat je weer beter bent, @Toos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2023 Inmiddels niks te klagen toch, wat weer betreft? Ik stuiter straks maar weer naar toneel, waar nog meer stuiteraars op mij wachten. De tijd dringt, 3 en 4 juni zijn de voorstellingen al. Als iemand van hier soms belangstelling heeft om te komen kijken, graag een PB tje. Moet je wel in de buurt van Rotterdam wonen natuurlijk.Zou het heel leuk vinden! Ik snap niet waar ik de laatste tijd alle energie vandaan haal! Alles gaat als een speer en alles lukt ook! Straks een makkelijke maaltijd en daar gaat ze weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2023 Wat een zalig weer, waarempel een beetje verbrand, want geen zonnebrandolie mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden