bolletje Geplaatst 5 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Fijn Wimmelt dat je het zo ervaart, dat doet me goed om te lezen. Ik ervaar Refu ook als een wonderpil hoor, maar ik moet er wel voor kiezen en achter die keuze blijven staan. Heerlijk dit leven. Fruit zou vandaag toch ook gaan slikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Refusal zit er weer in, vandaag heerlijk een dagje vrij!! Vanmiddag met mijn gezin een boswandeling op het programma. Veel succes allemaal vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Fruit: addaboy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) Zit er weer in. Krijg vandaag een logé die zuipt en rookt, hij mag buiten roken! :D 5 november 2014 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) Wandelze Super! Ben benieuwd Fruit! 5 november 2014 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Fruit ik ben ook benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 En hij zit er weer in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Refusal zit er weer in. Ontbijt beëindigen en dan snel op de fiets naar het werk. Allemaal een goede dag toegewenst en ik wil degene die dit nodig heeft veel sterkte toewensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Super welkom op dit draadje. Fijn dat je mee doet. :rose: Ik heb hem ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 En bij mij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 bezoek van drink-logé met gemak doorstaan! Hij wel, ik niet, hij varkensoogjes vanochtend, ik niet! Ik blij!!! Skip en An reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Goeie genade Fruit dat is nogal wat 2 per dag wat zal jij een rotsmaak in je strot krijgen. Tja de vraag is of je dat dan ook moet doen hé? Ikzelf zou het gewoon, in het begin bij ééntje houden. soms heb ik het gevoel dat ze maar wat voorschrijven. Dat spul werkt toch wel al zou je een halve nemen, drinken kan je toch niet zeker de eerste 10 dagen niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Ik ben een week geleden begonnen met 3x 250 mg per dag gedurende 3 dagen, dit was om mijn lichaam op te laden. Zit nu op 1x 250 mg per dag om het te onderhouden. In het begin veel buikpijn en darmklachten gaat nu veel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Maximaal 1 per dag moet toch genoeg zijn? Het gaat om de wetenschap dat je niet kunt drinken omdat je lichaam daar dood (dodelijk) ziek van wordt. Het middel zelf neemt geen trek weg of zo. Het is meer het psychisch aspect dat je weet dat het echt niet kan. Wat is dan in godsnaam het nut van 2 of 3 per dag. Dat geeft alleen maar meer kans op bijklachten. Ik zou het echt niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Ja ik moest dat ook ' om de boel op te laden'. Heb de arts gezegd dat ik dit niet doe. Samen over gesproken en ze vond het goed. Ik word van EEN al ziek. Een half per dag is te doen voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Moeten jullie ook bloed laten prikken omdat je refusal slikt. Leverfuncties' EEn keer per jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Sommige artsen schrijven de eerste twee dagen ook wel 3 stuks voor. Dit is om alvast een bepaalde dosis op te bouwen in je bloed. Die van mij vond dat niet nodig (als je 1 per dag slikt bouwt die spiegel zich ook wel op maar dan wat langzamer). In de bijsluiter staat ook dat je moet beginnen met een hogere dosis, dan later terug tot 1 x per dag, 1x per 2 dagen of soms ook twee maal per week. In alle gevallen is het resultaat dat je absoluut geen alcohol meer kunt gebruiken. In de eerste week was ik al bang dat ik door het kijken naar de supermarkt een reactie zou krijgen, maar die angst wordt snel wat minder . Ik kan bv nu best mn oude deodorant gebruiken, was ik eerst ook bang voor. Maar ik heb een heilig ontzag voor de pillen en zal het niet wagen om een slok uit te proberen. Kortom er valt best mee te leven. Wat zeg ik, voor mij is dit levensreddend. Succes Fruit, we horen het graag hier! Duizelig ben ik niet geweest, wel ontzettend slaperig, maar dat wordt nu, na ruim twee weken al een stuk beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Refu zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Refu zit er hier ook weer in, bijna weekend, zin in !! wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Hij zit er weer in! Zo naar de HA voor eerste controle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Wimmelt je gaat goed! En ik ook genomen. wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Net terug van de HA, recept voor 90 stuks meegekregen, dus weer een half jaar vooruit! Mijn HA heeft het niet over leveronderzoeken. Zal wel meevallen dus. Ben dol op kippenlevertjes, dat vult mooi aan als het misgaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst 8 november 2014 Hap slik weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst 8 november 2014 hap slik weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden