Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

En die zit er ook weer in. Ik ben op eigen initiatief over gegaan op een halve per dag. Dit vanwege de bijwerkingen. Ik ben niet meer vooruit te branden en mn libido is gekelderd tot waarden onder nul. Ik neem aan dat de effecten bij alcohol net zo vreselijk zijn als dat ik een hele naar binnen werk. Vrijdag weer naar de HA voor controle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wimmelt, ik ben toen ook van een hele naar een halve gegaan. Ook ivm de bijwerkingen.

Daar heb ik nu helemaal geen last meer van.

De ellende die het veroorzaakt als je erbij drinkt = MEGA ELLENDIG.

 

de refusal zit er weer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wimmelt, je lichaam is waarschijnlijk ook nog aan het herstellen.

Gun jezelf de tijd en inderdaad alles beter dan die drank.

Ik ben er vorig jaar juli mee begonnen en ben een lange tijd best moe geweest.

Veel geslapen, er gewoon maar aan toegeven.

 

Super... SUPER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha An,

Fijn dat je dat verteld. Ik had het idee dat ik al wel door de afkick heen was omdat ik de maand voor de terugval van twee dagen ook al een maand niet gedronken had. Maar het kan best nog afkick zij n en een veranderend gestel.Moet zeggen dat het vandaag al wat beter is met de moeheid. Ik had ook een koortslip een een zware verkoudheid  vanaf dag 1 van de refu dus het kan daar zeker ook mee te maken hebben. Maar verder : dan maar een beetje moe van de refu, van de alcohol was ik geradbraakt dus waar heb ik het over. Ik slik nu bijna  drie weken en ik heb nog steeds het idee dat er een soort wondertje heeft plaatsgevonden. Ik taal niet naar drank omdat het gewoon niet meer kan. Wat een rust. En wat is het duidelijk wat de geest voor rol speelt in deze. Door de onmogelijkheid is de behoefte gewoon verdwenen. Heel simpel eigenlijk. Gewoon gefopt, zelfs een placebo zou me geholpen hebben (maar dat gebeurd niet zomaar)As vrijdag ga ik voor een eerste controle naar de HA, ga hem zeggen dat ik voorlopig voor onbepaalde tijd wil doorslikken. Ik heb totaal geen behoefte om er eens een tijdje mee te stoppen zodat ik weer ff kan, ik moet niet  denken aan die alcohel! Als ik denk aan mijn oom die zn hele leven flink gedronken heeft, net als ik tot nu toe, die eindigde met twee flessen sterke drank per dag dan weet ik welke kant het op gaat zonder dat ik dat zelf wil. Tot mn dood desnoods!

SUPER idd. Dat ervaar jij blijkbaar ook nog steeds!

bewerkt door wimmelt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...