blondie6173 Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 De Refu is weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Hier ook weer. We blijven gewoon doorgaan. Makkelijk, want het hoort gewoon bij mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjitske Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Alweer 4 dagen droog en geslikt 1/2 per dag. krijg er wel een vieze metaal smaak van. Heeft iemand van jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Ja hoor Tjiske ik heb hetzelfde. Je hebt kans dat het over zo'n 14 dagen weg is maar het kan ook zo zijn, en das in mijn geval dat het nooit weg gaat. Ik slik dus daarom 2 keer per week een kwart. Dus een halve per week, s'maandags een kwart en donderdags. Voor mij is dat voldoende. Je zou eens kunnen proberen om een halve te gaan slikken en als je jezelf helemaal vertrouwd een kwart per dag. Als je onder begeleiding slikt, dan kan je het er met die persoon over hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Refu geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjitske Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Net antabuse ingenomen. Eerste alcoholvrije vakantie gehad sedert vele jaren. Beetje een dubbel gevoel. Miste het wel en zonder de antabuse was het me wss niet gelukt. Nu wel trots op mezelf. Lukt me al te genieten op een terras zonder alc. drankje. Soms neem ik een koffie en zie dan uit naar het koekje :-). Zondag reeds 2 maanden alcoholvrij. Ben van plan zo door te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Verandering, dat klinkt goed, en knap van je!! De voordelen worden steeds groter. Ā In het begin had ik veel last van de bijwerkingen van refusal. Nu helemaal niks meer. En ik ga gewoon verder ...... De vakantie is nog niet voorbij, maar ik zou stom zijn het alsnog te verpesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Vera, 2 wijze maanden, klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Hey An, ik ondervond totaal niks van bijwerkingen, gelukkig maar. Ben best wel trots op mezelf. Bedankt Jane, doet deugd dat compliment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 En weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2014 Refu zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Refu weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2014 Ja hoor hier ook weer trouw geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Refu zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 Mijn Refu weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 Pfff... Vandaag een dag waarvan ik wenste dat ik de Refu niet geslikt had... Maar gelukkig wel gedaan! Zo blijkt maar weer dat ik deze draad nodig heb om geen achterdeur open te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Refu zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Hartstikke goed Blondie, zo zie je maar refu blijft noodzakelijk zolang je die momenten blijft krijgen. Ā Hier ook weer geslikt. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 de refu is als een wijd open raam! de achterdeur op een kier waait vanzelf dicht en de frisse lucht blijft. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Blondie, ja die ken ik.... spijt hebben dat je refu in je lijf hebt. Mijn ervaring is dat dit na een dagje omslaat in opluchting. Ā Mijn vakantie is bijna om, en elke dag de refu genomen. Nu nog even gewoon zo doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2014 Refu weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjitske Geplaatst 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2014 Ik ook elke dag een halve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2014 Antabuse terug binnen... Gisteren collega op bezoek gehad. Mannen goed aan de wijn geweest. Vrouwen spa bruis, collega is zwanger en ik deed met haar mee ( zonder probleem). Terug een overwinning. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2014 dat verdient een An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden