Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Blondie en An, sterkte, jullie kunnen het hé? Het zou heel jammer zijn als je nu zou gaan drinken. En waarvoor???? Voor even een gelukkig gevoel? Even wat rust? Niet doen hoor, kijk maar eens naar de tijd daarna. Een hoop ellende en dagenlang je weer heel rot voelen omdat je weer gedronken hebt. Blijf a.u.b. sterk meiden. :lips:

 

Hier weer geslikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, helemaal mee eens. Ben zeer oplettend.

Vergeet wel (bijna) die pil te nemen.

Ja het spookt in mijn hoofd.

" de pijn' niet willen voelen en menen dat ...... drank ... bladiebladdiebla....

Ik herpak me telkens. En ik mag hopen dat er een dag komt dat het leven wat

gemakkelijker verloopt.

Vandaag heb ik in ieder geval een hele fijne dag voor de boeg.

En refu alvast genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geslikt = Veilig!

Vanavond verjaardag waarvan ik weet dat het een groot zuipfestijn gaat worden!

Zo geen zin in!

Erger me nog steeds rot zelfs na zolang droog te staan.

Voel me nog steeds niet op mijn gemak tussen al die feestende,aangeschoten/dronken lui!

Misschien nog steeds de schaamte?

Maar goed, laat mijn koppie maar effe zien en snel weg voor het echte zuipen begint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, ik leef met je mee. Ik erger me er ook kapot aan.

Kan er gewoon niet tegen. Ik zal zelf ook wel zo idioot hebben meegedaan.

Inderdaad, laat je bol zien en zo snel mogelijk weer vertrekken.

Sterkte voor vanavond.

 

Ik ben een stuk opgeknapt na gisteren.

En heb er vandaag zin in.

EN gelukkig hoef ik niet te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig heb ik dat ergeren niet meer, vroeger wel. Maar dat was zoiets van, heb ik me ook zo gedragen?????? Vreselijk zeg.

Nu ga ik bijna nooit naar feestjes maar als ik wel ga, let ik helemaal niet op of iemand veel gedronken heeft of laveloos is. Als die persoon toevallig met zo'n walm bij me staat te wauwelen, vind ik het alleen erg stinken maar verder erger ik me er niet meer aan. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feestje overleefd.

Ik heb mij zelfs enigszins vermaakt met een aantal nuchteren met mij om de leipigheid die werd vertoond!

Al heb ik zelf ooit ook meegedaan met die leipigheid...

:-S

Vannacht wel wat onrustig geslapen, dromen over drank zijn niet mijn favoriet.

Dus maar snel mijn refusal weer geslikt voordat het alcoholduiveltje bezit van mij neemt!

:-D

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ze al een tijdje niet meer gehad Bolletje, die dromen...

Maak me er ook niet zo'n zorgen om hoor.

Zal wel een soort verwerking zijn van de feestavond, die trouwens nadat ik weg was gegaan volledig geëscaleerd is, tot ingrijpen van politie aan toe.

Triest voor die lieve vriendin van mij, maar wel weer een teken aan de wand wat drank allemaal kapot kan maken.

Afijn, Refu zit er weer in! :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, knap gedaan hoor!

 

Hier geen bijzonderheden over drank.

Ik leef tegenwoordig in een heerlijke alcoholvrije omgeving.

Dat geeft toch rust.

EN VOORAL ik hoef het zelf ook niet in huis te halen.

Bij etentje e.d. waar ik kom wordt wel gedronken, maar dat boeit me totaal niet.

 

We hobbelen verder en de refu gaat er nog steeds elke dag in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste lotgenoten, vandaag bij de huisarts antubuse voorgeschreven gekregen. Het moest er eens van komen. Ik ben wel een beetje bang voor ev bijwerkingen. De afgelopen dagen terug aan binge gedaan. Gebeurd om de paar maanden net voor mijn maandstonden. In het weekend drink ik graag een glas en meestal kan ik er een stop op zetten. Voorlopig is het de bedoeling om die 6 maand te nemen enkel op vrijdag om die weekends te voorkomen. Ik heb een dubbel gevoel, langs de ene kant moest het er van komen maar ik schaam me zo diep. Als ik jullie berichten lees denk ik wat een verstandige en ook vrolijke mensen. Het zal de beste beslissing zijn. Groetjes en liefs x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste lotgenoten, vandaag bij de huisarts antubuse voorgeschreven gekregen. Het moest er eens van komen. Ik ben wel een beetje bang voor ev bijwerkingen. De afgelopen dagen terug aan binge gedaan. Gebeurd om de paar maanden net voor mijn maandstonden. In het weekend drink ik graag een glas en meestal kan ik er een stop op zetten. Voorlopig is het de bedoeling om die 6 maand te nemen enkel op vrijdag om die weekends te voorkomen. Ik heb een dubbel gevoel, langs de ene kant moest het er van komen maar ik schaam me zo diep. Als ik jullie berichten lees denk ik wat een verstandige en ook vrolijke mensen. Het zal de beste beslissing zijn. Groetjes en liefs x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal het hier zeker melden. Elke vrijdag dus. Moet het van de dokter in het bijzijn van mijn partner doen. Voelt heel raar aan en ook die schaamte en het verdriet waarom kan ik die drank niet laten? Ik wil me altijd sterk houden en cijfer me teveel weg om het iedereen naar de zin te maken vandaar dan het naar boven komen van opgekropte spanning die perodes. Werk aan de winkel om een en ander te 'veranderen'. Ik wil mijn lichaam en geest eerst volledig zuiveren van alcohol en schaamte zo denk ik het best die veranderingen aan te kunnen pakken. Hoplijk zoals Jane zegt komt daar veel rust en kracht vanuit maar ben dat praktisch zeker. Ik heb goeie moed en sterk me aan jullie verhalen en ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeimorgen allen, het eerste pilletje antabuse net geslikt met heel veel emotie. Ik twijfelde erg en wou het nog eens op wilskracht proberen maar mijn vriend overtuigde me dat ik het best wel deed. Voel me wat verloren en huilerig.

Maar het zal me zekerheid geven en ook de periode van gecontroleerd drinken zal ik alcoholvrij blijven. Kan mijn lichaam enkel goed doen. Vele groetjes x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...