Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Arja ik weet niet of er in wijnazijn ook alc. zit. ikzelf kook wel met wijn omdat ik geen reactie krijg op mijn Refusal. En toen ik nog dronk moest ik de kick voelen. Dat krijg ik niet bij het koken met wijn. Maar het is voor iedereen verschillend hoor. 

En ik kook alleen maar met wijn als mijn schoonzus op vakantie komt, verder niet voor mijzelf. 

Ook zijn er sauzen in de handel die je aan moet maken met water en waar een wijnsmaak aan zit. Daar zit geen alc. in maar je proeft wel aan de saus een wijnsmaak. Het is maar net wat je wilt. Koken zonder alc. is net zo lekker hoor en echt niet echt nodig. 

Geplaatst

:rose: Vergeten is heel menselijk, maar het zit er weer in. Je slikt 2 maal per week las ik. Hoeveel mg per keer slik je. Ik slik 2 maal per week 500. Gisteren trouwens maar 250, is voor mij wel voldoende (vond ik al zelf dokterend...oho....errug) 

Geplaatst

Voor mij GEEN alcohol in mijn eten.

Ik ben nog niet zover dat ik het in een restaurant durf te vragen.

Vaak staat het al voor je neus voordat je eraan hebt gedacht.

Lastig, soms.

Geplaatst

Refu zit er weer in.

Hier zal ik nooit alcohol in het eten verwerken, ook nooit gedaan.

Zal wel te maken hebben gehad met mn kids dat ik nooit met alcohol heb gekookt,maar zelfs voordat mijn kids er waren niet.

Zal wel niet zo'n keukenprinses zijn!

Geplaatst

Zeker een reden om blij te zijn. Ik slik trouwens 2 maal per week. Eind  mei / begin juni zou ik (conform afspraak arts) ermee stoppen. Maar effies kijken hoe de vlag er dan voor hangt en hoe ik me eronder voel....

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...