bolletje Geplaatst 17 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 En..... raad eens wat? Ik heb hem weer geslikt Gaat alles nog goed An??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Hoi maatje, ja alles goed hier. Net weer mijn halfje ingenomen. Ben trots op mezelf. Die jeuk heb ik van de refusal. Alleen op mijn rug. En dan alleen s'avonds eigenlijk. Ik moet er niet teveel bij stilstaan. En ik mag nog heel lang niet stoppen of minderen met het spul. Ik heb er vrede mee gesloten en ik ga als een trein de laatste tijd. Nog steeds happy!! Ik ga records verbreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 (bewerkt) Goed zo vriendin, ik doe met het record verbreken mee Heb je al met dat mentholpoeder geprobeerd? 17 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 Ik ben ooit gestopt vanwege de bijwerkingen. Jammer eigenlijk, drankgebruik ging daarna weer gewoon door. Nu aan de baclofen en dat gaat goed, gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Nanc. het maakt niet uit waardoor je kunt stoppen met de alc. als het maar wat gemakkelijker wordt voor je. Ik heb hem ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Joehoe An, alles nog goed wijfie? sterk blijven hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Ik heb i.p.v. morgen, vandaag mijn refu geslikt. Ik krijg bezoek en ben bang dat ik het morgen misschien vergeet. Niet dat dat nu zooooo erg is maar voor alle zekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Nancy goed om te lezen dat je toch iets hebt gevonden wat je helpt. Ja Bollie, alles OK hier. Ik kan mijn geluk zowat niet op... zo zonder drank. Het lijkt wel of ik ben gereseted. Eindelijk Eindelijk ziet mijn leven er eens gewoon uit. Na jaaaaaren toestanden Eindelijk eens rust in mijn leven. En trouw mijn refusal... gaat haast vanzelf nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2014 Ha geweldig An. Ik ben heel trots op je. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Ik moet naar de tandarts en krijg verdoving.... KAN dit met refusal???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Ben alweer terug en heb het maar gewoon gevraagd aan de arts. Nou dat heb ik ook weer gehad. Poehee. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 (bewerkt) An Hier heb ik hem weer geslikt. 27 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ja ik ook. Was naar AA, goede meeting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Jaaaaaaaaaaa ik ook. Hopelijk blijft het heeeeeel lang rustig in mijn hoofd wat de refusal betreft. Gewoon nemen en niet teveel over nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Brave meid Miranda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Miranda ook van de partij? Wat fijn Ik heb hem weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Rustig kluppie is het hier. Ja zo simpel kan kan het zijn. Niks te melden. Je neemt je pil. Je drinkt gewoon niet en ... klaar Ik heb inmiddels al heel wat etentjes en terrasjes gehad. Ik denk wel eens ... mmmm ... en dat was het dan. Het is er niet minder gezellig om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Refusal weer binnen, al 2 jaar, maar nu zooi belangrijk... Zal mij nu weer dagelijks effe melden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 blondie???? welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 En hij zit er weer in hoor! Rust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Hoi, heb ook refusal in huis en wil het graag slikken, maar durf het nog niet. Ik heb het in het verleden wel geslikt en ging toen goed. Nu net 3 dagen gestopt, ben toch bang om het te doen, hoeft maar 1 keer mis te gaan gaan... Maar geweldig mensen hier, binnenkort hoop ik hier ook te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 refusal zit er weer in... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden