Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Wanneer u tijdens de behandeling met Refusal toch een grote hoeveelheid alcohol heeft ingenomen kunnen de gebruikelijke onaangename verschijnselen gevolgd worden door: ernstige afname van de ademhaling ernstige stoornis van de bloedsomloop stoornissen in het hartritme hartaanval acuut hartfalen bewusteloosheid plotselinge dood Het is maar dat ik het even weet aangezien mijn rem stuk is qua alcohol inname is er geen haar op mijn hoofd die er ook maar even aan denkt om nu de eerste te gaan nemen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Tinkerbelle, als je nu uitrekent wanneer je wel kunt drinken ben je al weer veel verder tegen die tijd heb je er al geen zin meer in het is het moment van NU, nu wil ik drinken of vanmiddag of vanavond dus volgens mij kun je beter gewoon je gereedschapje blijven hanteren als ik me nu wopwopflop voel wil ik vandaag drinken en niet over pas 2 weken als ik dan nu geen refu slik zou ik evengoed niet kunnen drinken morgen is die bui van vandaag dan inderdaad om!! en de gedachte aan drank zullen langzaamaan ook minder worden, ook bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: tinkerbellemaar weet wel percies uit te rekenen dat als ik nu zou stoppen wanneer ik wel weer kan drinken.Het ging de laatste twee weken goed ,maar ik zat gister zowat tegen het plafond zo graag wilde ik drinken!Voor zover ik je hebben volgen, vraag ik me toch afof je wel kunt drinken eigenlijk ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 mooi om te lezen hier meiden:heart: en Tinker, je slikt de Refu niet voor niets stel, je zou weer drinken, kun je weer opnieuw beginnen, maar dan met een extra faalgevoel erbij. Juist met de Refu kun je leren trek te weerstaan. Trek is een ding; geen mens, geen monster. Het is een graadmeter die je kunt gebruiken zodat je je er bewust van blijft dat er nog steeds dingen/mensen/situaties zijn waarmee jij het moeilijk hebt te dealen. Zonder drank ga je dat aan, je moet wel. Met drank verdoof je en stel je het uit, maar uiteindelijk zul je ook wel moeten. Maar met veel minder kans van slagen. (ik zeg doen...............) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 wat ik er mee bedoel, Tinkerbelle, heb je voor jezelf, in het verleden, nog niet genoeg bewezen dat je niet kunt drinken, onafhankelijk van de refusal dan.... en als je moeilijke momenten hebt, zijn die ook weer op te lossen, maar zeker niet met drank....dat is nog nooit een oplossing geweest... Ik heb zo het idee dat je meer toeleeft naar het weer drinken in plaats van naar het stoppen....wellicht tegen beter weten in...??? en hou je vast een valse illusie...??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ik had vanmorgen ook even de neiging om het halfje refu niet in te nemen, zodat ik vanavond toch wat kon drinken. Vriend spullen staan gepakt , hij komt ze straks halen en dan is ie voorgoed weg. Als ik nu kon drinken zoop ik drie flessen tegelijk, om het Ć«ven"te vergeten. Waarna later toch weer het besef zou komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Jo, dan zou ik toch ook even de vorige blz hier lezen voor je besluit wel je refu over te slaan en een keer te gaan drinken het is geen paracetemolletje wat je slikt!! dus de werking van refusal blijft voorlopig nog wel in je lichaam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ja ik weet het. heb het ook nog nooit gedaan, want ik durf hetgewoonweg niet. Du ik weet ook eigenlijk niet precies wat er bij mij gebeurt. Wel alle andere verhalen gelezen natuurlijk. En de effecten zijn gruwelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: Jootjewant ik durf hetgewoonweg niet.Du ik weet ook eigenlijk niet precies wat er bij mij gebeurt.En de effecten zijn gruwelijk.quote> En als ik jouw was zou ik dat dan ook maar nooit gaan uitproberen Jootje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: Shahire Originally posted by: Jootjewant ik durf hetgewoonweg niet.Du ik weet ook eigenlijk niet precies wat er bij mij gebeurt.En de effecten zijn gruwelijk.quote> En als ik jouw was zou ik dat dan ook maar nooit gaan uitproberen Jootje!quote> Nee, ga ik toch niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hap, slik, weg...dag 2 refusal ik heb een herinnering in mijn telefoon gezet zodat ik het niet vergeet ben nu mijn herinnering zelfs iets voor, moet me even eigen worden om iets te slikken ik denk niet dat ik het iedere dag kom melden ga er maar gewoon vanuit dat dit goed gaat, ik wil het namelijk zelf ik laat af en toe wel horen hoe het gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Jootje heb je ooit op internet gekeken wat de werking van refusal is als je drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Zo hij zit er weer in hoor. Wie doet er deze week ook mee met de Refu? Kom op mensen we kunnen het hƩ? Laat de alc. niet de baas zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Heel goed Tinker, een halve is ook meer dan genoeg hoor. Heb je nog iets afgesproken over de tijd dat je refu wilt slikken of mag je dat zelf bepalen? En hoe lang wil je hem slikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Vandaag stap ik over naar 1 refu per dag ik wil dit zeker tot en met zaterdag volhouden (was mijn 1e refu dag) daarna wil ik een halve gaan slikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 zo refu geslikt, zie als een berg tegen deze dag op, lekker dan , hij moet nog beginnnen maar goed, ik kan i.i.g niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Yep:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: lillyik vroeg mij af of er hier iemand is die het effect wat het doet in combi met drank heeft ervaren?ik namelijk wel, dat nooooit meer!!! ik dacht echt dat ik dood ging... met een hartslag van 200 braken, zweten,.. er is zelfs een ambulance gebeld destijds...quote> Even naar voren gehaald! Nooit verkeerd om ons er nog even bewust van te maken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 zo refu zit er weer in, ik denk dat ik nu misschien wel teveel slik? maar ik wil absoluut niet terugvallen, terwijl er een heel irritant stemmetje in mij is, die het toch op een zuipen wil zetten, gewoon he, 1 dagje :$ dus dan maar een extra refu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Gabsie die angst wordt echt minder hoor. zodra jij zekerder wordt van je besluit om adb. te blijven, word je ook sterker. Maar beter zo dan dat je het allemaal maar met een korrel zout neemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Zonet begonnen met een halve refusal te slikken ik was wel enorm vermoeid afgelopen dagen zelf wijt ik het aan de refu (iets moet toch de schuld krijgen) in ieder geval ga ik minimaal een week lang een halve per dag nu nemen waarschijnlijk daarna ook nog iedere dag maar dat beslis ik pas volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Hij is er zomaar weer in gegeleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 voor Jeannet ff omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Ja hoor, en weer vergeten te melden. Wel geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden