wimmelt Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Zit er weer in! Het lijkt me stug PP dat nagellak of remover dwars door je nagels je lichaam binnendringt. Je kunt eerst eens een beetje proberen. Het hangt een beetje van je lichaamsgewicht en de dosering af. Ik was aan het begin ook huiverig voor deodorant ed, ik heb het gewoon uitgeprobeerd en geen last zolang er maar niks door de mond gaat. Nagellak lijkt me niet zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Bij mij zit ie er ook weer in. Ik mis Loen al even. Die was toch ook weer gaan slikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Slikkie slikkie daan, hondje kijkt mij hoopvol aan! Baasje lekker nuchter zijn, fijn naar buiten aan de lijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 (bewerkt) Vanmorgen natuurlijk weer geslikt... Alleen vergeten te melden dus alsnog bij deze... zit dr weer in. 12 november 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Wimmelt al helemaal klaar voor Sinterklaas, zo te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Doe mij maar zwarte piet! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Zwart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 november 2015 Rapport Share Geplaatst 14 november 2015 en weer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 15 november 2015 Rapport Share Geplaatst 15 november 2015 En vandaag niet (bladvulling) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 november 2015 Rapport Share Geplaatst 16 november 2015 Weer geslikt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 16 november 2015 Rapport Share Geplaatst 16 november 2015 Flauwekul Hanid. Zit er weer in hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2015 Rapport Share Geplaatst 16 november 2015 waarom je naam veranderd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 16 november 2015 Rapport Share Geplaatst 16 november 2015 (bewerkt) Geen idee, wat voor bijwerkingen dan ook alcohol heeft ongetwijfeld nog veel vreemdere bijwerkingen 17 november 2015 bewerkt door Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 o ja, ook geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Een paar dagen weg geweest en vergeten Refu mee te nemen, dus vandaag maar geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Hanid, ik zag dat je je post hebt veranderd. Natuurlijk heeft baclofen bijwerkingen, maar geen alcohollucht zoals je eerst vroeg. De bijwerkingen staan op de bijsluiter en je arts kan je die ook vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 (bewerkt) . 18 november 2015 bewerkt door Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 Zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 ik vind je een dappere dodo Lilahttps://www.youtube.com/watch?v=rB6IHm1LJik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2015 Welkom Lila op ons refudraadje Ā Ā Ā Hier ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 november 2015 Rapport Share Geplaatst 19 november 2015 Vandaag voor het eerst mijn eerste Refusal moeten innemen, aangezien de trek maar aanwezig bleef, ondanks thee drinken, liggen, iets anders doen.Ā Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 19 november 2015 Rapport Share Geplaatst 19 november 2015 Hoe lang duurde de trek dan, voor je besloot tot de refusal? En is de trek daarna minder of zelfs weg? En weet je hoe het komt dat je reguliere manieren om de trek te pareren niet effectief waren vandaag? Ik las gister of eergister nog dat je actief aan he proberen bent lange tijd geen terugval te hebben. Was je hulpvraag (als ik me niet vergis, want ik weet niet meer waar ik het las en kan het dus ook niet meer teruglezen :-). In dat kader zou ik denken: sterke zet, die refusal. Niet leuk misschien, maar voor je doel erg belangrijk. Zeker als je de vinger achter het hoe en wat kunt krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 19 november 2015 Rapport Share Geplaatst 19 november 2015 Welkom hier Lila, geweldig hoor, dit besluit. Ā Bij mij zit ie er ook weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Gisteren ook weer trouw ingenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden