bolletje Geplaatst 25 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Yep hier ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Hier ook weer Het is heel gevaarlijk Loen, deze verslaving. toen ik met de Refu begon, heb ik er helemaal geen aandacht meer aan besteed, en toen ik weer trek kreeg werd ik er echt door overvallen. Bij mij ligt het ook altijd op de loer, dus ik blijf waakzaam. En blijf aan de refu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Zit er weer helemaal half in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 (bewerkt) Ik ben even eigenwijs vandaag en neem geen refusal. Ik heb het gevoel dat er al zoveel in mijn lijf zit dat een dagje overslaan geen kwaad kan. Morgen beginnen met een halve per dag. En hopen dat ik vandaag eens niet zo heel erg moe en suffig ben. 25 juni 2015 bewerkt door NBWtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 En dr weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Ik bleek er behoorlijk suffig van te worden. Vandaag halve genomen en voel me echt een heel stuk beter! Dosering was gewoon te hoog. Nu even kijken hoe het gaat met een halve iedere dag. Drinken doe ik toch niet maar de bijwerkingen moeten niet mijn normale dagelijkse bezigheden verstoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 En hoppa. Zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Halve er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Beter laat dan niet, hij zit er weer in. (of is het een zij?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Refu zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 De mijne ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 En weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 Hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 Hier ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 Opperdepop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 Wel genomen vanmorgen, vergeten te melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 En dr in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 Zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2015 En dr in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2015 Zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2015 Hier ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2015 Stemmetje jn mijn hoofd roept dat ik inmiddels wel kan gaan afbouwen. Doe ik dus lekker puh nog effe maar niet. Niet dat ik momenteel in mijn kop heb dat ik wil drinken,maar laat ik maar geen risico nemen. Dus drin maar weer lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2015 Waarom zou je Blondie? Hier ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 2 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2015 Niet doen Blondie, waarom zou je. Volgens mij kan het helemaal geen kwaad dit middel als je eraan gewend bent. Minder dan 't risico dat je loopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2015 Helemaal vergeten weer te melden vanmorgen maar heb de halve braaf ingenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden