Fonny Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Vrijdag= antabus Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Donderdag was ook antabusdag. Vergeten te posten doordat ik heel laat thuis was. Alle medicijnen ingenomen en hop naar bed!šļø Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Ā ik ben (even) gestopt met de antabus nu ik in een opname zit.Ā Ā het heeft weinig zin om hier door te gaan met de antabus met minimaal drie keer per week urine controles.Ā Ā bovendien heb ik absoluut geen trek en wil ik zo min mogelijk/geen medicatie slikken om me lever onder andere zo veel mogelijk rust te gunnen.Ā Of ik na de opname weer start met de antabus weet ik nu nog niet,eigenlijk hoop ik hier zoveel aan mezelf gewerkt te hebben en handvaten gekregen te Ā hebben om het zonder te doen Ā om heel eerlijk te zijn is de trek op dit moment omgeslagen in totale walging wat betreft alcohol. ik ben er zo ongelofelijk klaar mee. Ā ik blijf jullie lezen,jullie zijn stuk voor stuk allemaal toppers! Ā Strijkbout, Maja, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Jij bent ook een topper @Zbb! Je hebt voor jezelf gekozen door je te laten opnemen. Een dapper besluit. Nu stoppen met antabus lijkt mij ook logisch en ik neem aan dat je dit ook overlegt met een arts.Ā Ā Hou je haaks! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Ja uiteraard heb ik dit overlegd met de arts Hier kan en mag niks zonder overleg.Ā lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Zojuist zei Zbb: Ja uiteraard heb ik dit overlegd met de arts Hier kan en mag niks zonder overleg.Ā š Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 september Rapport Share Geplaatst 7 september 8 uur geleden zei Zbb: Ā ik ben (even) gestopt met de antabus nu ik in een opname zit.Ā Ā het heeft weinig zin om hier door te gaan met de antabus met minimaal drie keer per week urine controles.Ā Ā bovendien heb ik absoluut geen trek en wil ik zo min mogelijk/geen medicatie slikken om me lever onder andere zo veel mogelijk rust te gunnen.Ā Of ik na de opname weer start met de antabus weet ik nu nog niet,eigenlijk hoop ik hier zoveel aan mezelf gewerkt te hebben en handvaten gekregen te Ā hebben om het zonder te doen Ā om heel eerlijk te zijn is de trek op dit moment omgeslagen in totale walging wat betreft alcohol. ik ben er zo ongelofelijk klaar mee. Ā ik blijf jullie lezen,jullie zijn stuk voor stuk allemaal toppers! Ā šŖ Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 september Rapport Share Geplaatst 9 september Maandag, dat was 'm weer, gelukkig! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Op 6-9-2024 om 23:38 zei Zbb: Ā ik ben (even) gestopt met de antabus nu ik in een opname zit.Ā Ā het heeft weinig zin om hier door te gaan met de antabus met minimaal drie keer per week urine controles.Ā Ā bovendien heb ik absoluut geen trek en wil ik zo min mogelijk/geen medicatie slikken om me lever onder andere zo veel mogelijk rust te gunnen.Ā Of ik na de opname weer start met de antabus weet ik nu nog niet,eigenlijk hoop ik hier zoveel aan mezelf gewerkt te hebben en handvaten gekregen te Ā hebben om het zonder te doen Ā om heel eerlijk te zijn is de trek op dit moment omgeslagen in totale walging wat betreft alcohol. ik ben er zo ongelofelijk klaar mee. Ā ik blijf jullie lezen,jullie zijn stuk voor stuk allemaal toppers! Ā Heel goed man. Die totale walging voor alcohol nu je voordeel mee doen! Fonny en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 september Rapport Share Geplaatst 12 september Donderdag de 12e de bus niet gemist š Zbb en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september Vrijdag!!! Busje komt zo!!š Maja en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september Maandag, bus (in)genomen! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 september Rapport Share Geplaatst 20 september Donderdag busdag geweestĀ Fonny en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 september Rapport Share Geplaatst 20 september Jahoor....daar ging de bus gelukkig weer!š„³ Maja en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 september Rapport Share Geplaatst 20 september Toppers! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 september Rapport Share Geplaatst 23 september Maandag=Antabus-dag! Dune, Maja en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 september Rapport Share Geplaatst 23 september Klopt het dat ik @DuneĀ mis de laatste tijd? Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 23 september Rapport Share Geplaatst 23 september (bewerkt) @Zbb, klopt ik neem sinds 5 weken Ā elke dag een halfje, maar om dat nou elke dag te meldenā¦ ik sta wel op het weekpact lief dat je het opmerkteĀ 23 september bewerkt door Dune Zbb en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 september Rapport Share Geplaatst 23 september (bewerkt) Fijn dat het goed gaat je en bedankt voor je bericht! š 23 september bewerkt door Zbb . Dune en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 september Rapport Share Geplaatst 23 september Maandag ook hier antabusdagš Zbb, Fonny en Dune reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 25 september Rapport Share Geplaatst 25 september Vanaf maandag ook in het busjeĀ šš lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 september Rapport Share Geplaatst 26 september Donderdag, dus antabusdag. š Zbb en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 september Rapport Share Geplaatst 27 september Vrijdag!!! Busje komt zo!! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september Maandag....daar komt ie weer Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september Maandag, antabus ingenomen. Zbb en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden