Sis Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Oja en hap, slik, weg, hij zit er weer in. Gisteren bij de apotheek weer een nieuw recept opgehaald dus ik kan weer even vooruit. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Bravo, Sis! Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 En alweer weggespoeld. Hmmm lekker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 En dr wr in basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 (bewerkt) En alweer weggespoeld. Hmmm lekker hoor Goed zo, smulpaap!Ik kopieer een vanaf mijn eigen draad: Ik heb zo'n bewondering voor de antibus/refusallers onder ons. Die zetten zonder smoesjes de knop alvast om op het moment dat hun gezonde verstand nog de baas is. 'Weer geslikt' schrijven ze. Punt uit, over tot de orde van de dag. Dat is nog eens achterdeurtjes dichtdoen! 30 januari 2017 bewerkt door basta Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2017 Die Wimmelt, nog steeds op vakantie... Hopelijk nu wel in de zon en niet meer bezig met zijn werk, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 (bewerkt) Goed zo, smulpaap! Ik kopieer een vanaf mijn eigen draad: Ik heb zo'n bewondering voor de antibus/refusallers onder ons. Die zetten zonder smoesjes de knop alvast om op het moment dat hun gezonde verstand nog de baas is. 'Weer geslikt' schrijven ze. Punt uit, over tot de orde van de dag. Dat is nog eens achterdeurtjes dichtdoen! Dank je voor het compliment 1 februari 2017 bewerkt door blondie6173 basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 (bewerkt) Hier ook weer weg gespoeld Thx Nancy 2 februari 2017 bewerkt door Sis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Hap,slik en weg is weer basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Wat is weer? Weg is weer! Zeg, die Wimmelt zal toch wel gewoon blijven zitterweerinnen? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Bij deze dame zit ie er weer in basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 En dr weer in... basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 dag lieve dame. een groetje van kohtje. kijk hier eigenlijk zo goed als nooit en zie jou hier ineens intensief aanwezig. dacht dat je van het forum verdwenen was. maar niet dus. blij toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Blondie, is jouw afbeelding een fragment van het gezicht van Deborah Harry? Ik zag laatst een interview met haar, mooie sterke vrouw is het. (Twee-en-zeventig!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Hier zit ie er ook weer in. Ik slik niet meer elke dag maar zo`n beetje om de dag. Zag dat anderen ook niet elke dag slikken en het duurt sowieso dagen voordat ik kan drinken dus een dag ertussen kan wel. Doe ik er ook langer mee en ik voel me ook wel stabiel genoeg. Ben weinig tot niet met drank bezig in mijn hoofd. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 (bewerkt) Krijg je dat niet voorgeschreven: hoeveel en hoe vaak, Sis? "Zo'n beetje om de dag" klinkt wel kwetsbaar. Heerlijk dat je er bijna niet mee bezig bent, wat een rust! 9 februari 2017 bewerkt door basta typo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Over een week is Wimmelt weer binnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Op 30-1-2017 om 22:30 zei basta: Ik heb zo'n bewondering voor de antibus/refusallers onder ons. Die zetten zonder smoesjes de knop alvast om op het moment dat hun gezonde verstand nog de baas is. 'Weer geslikt' schrijven ze. Punt uit, over tot de orde van de dag. Dat is nog eens achterdeurtjes dichtdoen! Dank je Wimmelt maar dat maakt het voor mij juist veel makkelijker omdat ik s`ochtends altijd goeie voornemens heb die in de loop dan de dag dan weer afbrokkelen totdat ik toch weer voor de bijl ga en daarna natuurlijk weer spijt als haren op mijn hoofd. Nu heb ik veel meer rust in mijn hoofd en zit ik niet te vechten over wel of geen alcohol. Andere smoesjes van misschien maar 1 of 2 enz zijn er dan niet omdat het gewoon niet kan. Ik vind het erg fijn zo en het geeft me veel rust. Want ik weet 100^% zeker dat ik niet wil drinken maar ik kan mezelf niet vertrouwen. En op deze manier weet ik dat ik me aan mijn afspraak hou en nuchter blijf en dat is precies wat ik wil. Nuchter zijn! En dit werkt. Mooi toch dat het er is Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders alleen ik voel me er heel veilig bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 @ Basta: Klopt, ik moest er elke dag 1 innemen maar nou wil ik wel eens zelf gaan dokteren waar de artsen vast niet blij mee zijn. Maar ik slik het liefst zo weinig mogelijk medicatie en ik moet minstens 4 dagen gestopt zijn voordat ik zou kunnen drinken. Dus of ik ze nou om de dag neem of elke dag maakt voor wat het moet doen weinig uit. Met andere medicatie hou ik me wel netjes aan de afspraak hoor (zoals ad). Ik hoop dat ik zo antwoord op je vraag heb gegeven. Nu we het er toch over hebben....ik zal h`m eens innemen. Dus bij deze zit ie er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Bedankt voor je antwoord, Sis. Groot gelijk, ik geloof dat de anderen ook om de twee á drie dagen slikken. En het bericht ervoor was eigenlijk ook voor mij, want de bewondering kwam van mij. Precies dat wat jij beschrijft bedoel ik. Korte metten en geen zachte heelmeesters. Vind ik stoer. Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Kon al dagen hier niet posten omdat er alleen een grijs vlak verscheen waarin het niet lukte om ook maar één letter te typen. Maar nu lukt het dus gelukkig weer. Ik ben weer thuis en hij zit er weer in. En snotverkouden! nancy en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Ha die Wimmelt, weer terug! Vervelend dat je zo verkouden bent! Maar pilletje zit er weer in, dat is toch mooi om te lezen. Fijne vakantie gehad? wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Welkom terug Wimmelt, geen idee waar je geweest bent, maar maakt ook niet uit. Vervelend die verkoudheid. Pil er weer in, hier ook nog steeds 2 keer per week. wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Welkom terug Wimmelt. Hier zit ie er ook weer in basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Dank Nancy! Heerlijke vakantie gehad, niks spectaculairs, lekker s ochtends meteen met een kop koffie op het terras, hele dag buiten in de zon, s avonds gewoon koken en om 11 uur met een boekje in bed. Wuivende palmen en schijtende parkieten! Hij zit er weer in! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden