blondie6173 Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Zit ie er nu weer per ongeluk gewoon in? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 (bewerkt) De "r" was uit blurps gevallen, en blups kan ik hier niet verkopen, vandaar! Morgen weer blurps-dag. (bewerkt weer want 2 x blups is 1 x teveel) 28 december 2016 bewerkt door wimmelt basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Viel de "r" maar uit de maand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 (bewerkt) Koning Midas zei het al: pas op met wat je wenst. (Voor je het weet heb je een heel voetbalteam in je mik. https://pbs.twimg.com/profile_images/1946955444/escudoTwitter_400x400.jpg ) . 28 december 2016 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Hahaha, ben zelf meer fan van F.C. Rantabus! (zijn wat minder gemalen). Binnuhhhh. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Zit ie er nu weer per ongeluk gewoon in? Ā Nou moe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 BluRRRRRps! Veilig voor oud en nieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Veilige jaawisseling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Hapslikweg... op naar 2017 basta en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Hap slik blurps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Wat een tempo. Slokje water nemen, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 opperdepop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Bravo! (Speciaal nog even ingeloggerdepogd om te kunnen schrijven) wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Wat een eer!(depeer)! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Tja Refu. Ik heb het misschien wel 30 jaar af en toe geslikt. Toen ik echt besloot om te stoppen met de alc. heb ik tegelijkertijd Ā een dikke vetteĀ JAĀ gezegd tegen de refu. En zonder daar teveel Ā over na te denken, trouw sĀ“maandags en donderdags Ā geslikt. Niet nadenken of in discussie Ā gaan met mezelf, gewoon slikken, net zoals ik nu iedere dag bloedverdunners enz. moet slikken. Het hoort erbij en slikken betekent geen kater, geen teleurstellingen meer, geen Ā stomme dingen meer, maar Ā groeien en sterker worden. Nu denk ik Ā vaak , ik ga nooit meer drinken, dat voel ik voor 99%. Zo sterk voel ik me, ondanks het moeilijke afgelopen jaar. Niet eerder heb ik het zo moeilijk Ā gehad, maar geen moment gedacht ik ga drinken.Het is voor mij niet meer belangrijk. Dus slik ik nu geen refu meer en hoef dus ook niet meer op dit draadje te melden. Ik wil iedereen heel veel kracht wensen om door te gaan. Het gaat zeker lukken, je wordt echt sterker naarmate je langere tijd niet gedronken hebt. Ā Ā Boobo, basta en wimmelt reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 En gisteren er weer ingekieperd. Top bolletje! Je bent een voorbeeld voor mij basta en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boobo Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Hartstikke goed van je bolletje! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 (bewerkt) Wat een eer, Boobo's allereerste bericht gaat naar Bolletje! En Blondie vijf maanden droog, vijf maanden!! Gefeliciteerd! 5 januari 2017 bewerkt door basta Boobo en blondie6173 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Weer geslikt. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 En...ehhh...Hoppa! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Taptaptap... waar blijft dat skateboardgozertje nou toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Weer binnen! .A.s. zaterdag een maand op vakantie! basta en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Welja, een maand! Laat de boeren maar dorsen, Wimmelt. Zegt het je nog iets, 0%-vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Fijne vakantie Wimmelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden