blondie6173 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Gister of course weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Of course! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 what else? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Saai as ever! Weer binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Ik ben zĆ³ benieuwd wat je binnen hebt!!!! Kom op, tipje van de sluier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Ikke ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Anders ik wel nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Ook bij mij weer binnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Yep, gezien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Yep, goed werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 PIL binnen! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Zaterdag ook weer opgeslurpt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Waarvan acte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 1x fgeten, nu een hele pil.. Gebeurt me nooit, maar niks aant handje. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 O, gelukkig, dus je kunt 'm inhalen? Slik jij om de drie dagen een halve? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 (bewerkt) Ik slik om de dag een halve. Maar als ik er eens Ć©Ć©n vergeet dan slik ik een hele om de boedspiegel op peil te houden. En dat was voor het eerst! 14 november 2016 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogi Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Heb 'm net ook net genomen, voor de twintigste dag achter elkaar. Ben dus beginner en heb er totaal geen moeite mee. Ben zeer gemotiveerd en de twee weken nawerkingstijd is de perfecte stok achter de deur om ook niet in een onbezonnen moment een glas te pakken. Even een kort vraagje aan jullie: gebruiken jullie dagelijks of meerdere keren per week? Ik wil dagelijks omdat hierin een goed ritme zit samen met andere medicatie die ik gebruik. En in het geval van Refusal; is 125 Mg voldoende als onderhoudsdosis? Of moet je echt op die 250 Mg zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Opgemerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Gisteren weer geslikt... Op naar woensdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Lastig 'patroon, heb je een meldinkje op je mobiel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 Hier ook weer geslikt gisteren! Op naar de dinsdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 Via vandaag naar dinsdag, fijne dag. Wimmelt, zie jij nou ook steeds een man die gevallen is bij jouw plaatje? Of is dit een momentopname en zit hij midden in een virtuoze skate-board-truc? wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Weer geslikt! Niks gevallen Basta, ik zie een afwachtend persoon die lekker op de grond met zn skateboard zit te klooien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden