wimmelt Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Opgeslikkert! nancy en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Jooo!! De honderdste variatie op "Ik heb 'm geslikt' is vandaag genoteerd!! wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Gelezeld wimmelt en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Hahahahahaha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Hahaaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Genomen (101). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Gezien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 @Lieve. Ik ben 6 weken geleden inmiddels overgestapt van refusal op antabuse, gezien ik met het innemen van mijn refusal begon te sjoemelen. Nu na 6 weken lijken de bijwerkingen wat weg te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Lars, Refusal is in pilvorm,lijkt veel op paracetamol dus makkelijk mee te sjoemelen. Antabuse is in bruistablet, dus moeilijker mee te sjoemelen. Bestanddeel en werking is hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 @blondie Ā Ik neem Antabuse vanaf 21/8 en inderdaad bij mij zijn nu de bijwerkingen ook weg, voel me er goed bij en blijf het gewoon slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 september 2016 Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Weggespoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 september 2016 Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Lars, Refusal is in pilvorm,lijkt veel op paracetamol dus makkelijk mee te sjoemelen. Antabuse is in bruistablet, dus moeilijker mee te sjoemelen. Bestanddeel en werking is hetzelfde. Ā Hoi blondie. Ik snap niet wat je bedoeld met sjoemelen met de pil-vorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 september 2016 Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 @Kohtje. Ik begon te sjoemelen met innemen van mijn refusal onder toezicht van mijn ouders door stiekem de refusal weg te moffelen en in plaats daarvan een paracetamol in te nemen. Was mijn ouders maar vooral mijzelf aan het bedriegen om maar weer te kunnen zuipen. Op de glijdende schaal dus. Nu slik ik Antabuse, een bruistablet, welke mijn ouders oplossen in water en waar ze bij blijven staan tot ik het ook echt heb ingenomen. Geen mogelijkheid om mee te sjoemelen dus. Voel me soms net een klein kind maar vertrouw mijzelf momenteel niet om daar zelf de regie over te voeren. Verslaving begon weer grip op mij te krijgen en ik heb momenteel echt die stok en controle nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 september 2016 Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Dank je wel voor je toelichting, blondie. Ik wist niet dat je zo sjoemelde... Eerlijk naar jezelf, hĆØ... tja, dat valt niet altijd mee. Heb je nu met die antabuse aardig opgelost. Hoop voor je dat het een tijdelijke noodgreep is. Dat je het vertrouwen in jezelf wat terugkrijgt. Knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 28 september 2016 Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Opgeslokt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 september 2016 Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Ja, heb ik opgepokt. wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 * nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 Ja Jootje, wat is er? Ik lees je, hoor.. Heart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 zittuhwrin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 Ook weer binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 Check Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 Double-check. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2016 Yesssss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2016 Nog even, Wimmelt, en dan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden