Josje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Oke lieve Sha, doe wat goed voor je is. Ik zie je vanzelf weer verschijnen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2012 Originally posted by: EmmaroosYalala, waar ben je?Shahire, waarom ben je niet meer op de dagdraad?quote> EmmaRoos,ik lees jouw berichtje nu pashad afgelopen week alleen de laatste blz gelezensoms kan een 'time-out' even goed zijnen eerlijk gezegd had ik mijn buik vol van al het gekibbel op de draadmen trek zich dingen soms veel te snel aan met postingsheb ik zelf moeite mee als men zo reageertmaar...we zijn maar mensen hèliefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2012 Is goed, Sha. Liefs:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wakx Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Ik miste jullie allemaal. Daarom ben ik weer terug!!! En... ja, 't is goed. Niemand heeft mij gemist..... Ik heb alle pagina's er op langsgelopen hoor (haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Kom je ook naar de dagdraad Wakx? Je weet vast nog wel dat we daar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 GewoonErik hoe gaat het met je. Heb je al een tijd niet gezien. Hoop dat het goed gaat met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wakx Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Emmaroos, ja leuk. Ik zal me daar morgenochtend melden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Danmaarwater, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Desi ????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Ik mis Alf af en toe nog wel, trouwens de hele sfeer van toen. Gunn mag zich ook best wel wat meer laten zien. En hoe zou het met Woman gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Die sfeer mis ik ook Bollie....!! Ja en Alf ......... vraag me zo vaak af hoe het met hem gaat !! en nog veel meer mis ik er....... Isa !!!! Hoe gaat het met jou ?????? En Wing How are YOU ???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Welke Isa bedoel je Coco? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Ik bedoel Isa er is er maar één zonder nummer Was zo'n beetje gelijk met mij nieuw (en jou trouwens ook) eind 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Bedoel je de Isa van 'ladidiladilaaaa' ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Ja Yvon precies die laaaadiladilaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Gaat goed met haar Coco. Ze heeft een fijne baan en ik had haar altijd op Hyves. Ik zit alleen nog maar op facebook en heb haar daar ook uitgenodigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Bedankt ER, goed om te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Met Woman gaat het goed Bol, ik heb een mail van haar gehad en ze doet iedereen hier de groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Ik had ooit het mailadres van Alf en vind het zo jammer dat ik het kwijt ben. Zou echt supergraag willen weten hoe het met hem gaat. Danmaarwater, hoe gaat het, gewoon erik??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Pippie, Josje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Bor? Alles goed? Niks voor jou zo lang niet te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Snoepje???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Bella? Isa? Travel? Krikkemikje?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 AR, of verblijft hij nog steeds in Frankrijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 ok Bor. Harry?? Je zorgt wel voor mooi weer bij ons:rose: het hoge druk gebied heet Harry:D, leuk he, weer eens wat anders dan een orkaan. Maar ja intussen hoop ik dat jouw zonnetje ook schijnt en het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden