Rudi Geplaatst 30 april 2023 Rapport Share Geplaatst 30 april 2023 Hoi ik ben Ruud, 31 jaar jong en heb ongeveer 8 jaar problemen met alcohol. 2 klinische en een aantal ambulante behandelingen gehad en vaker voor langere tijd clean geweest ( langste periode 17 maanden). Vorig jaar een aantal heftige terugvallen gehad maar ben nu sinds begin november weer op het goede pad. Ik hoop hier op het forum steun en herkenning te vinden en ervaringen een kracht te mogelijk delen. Strijkbout reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 1 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2023 Welkom hier Ruud. Veel kracht toegewenst. Groet Maarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2023 Welkom Ruud en wat goed dat je al jong dit besluit hebt genomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 1 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2023 Welkom Ruud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 1 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2023 Dat klinkt of het je niet vanzelf aan komt waaien Ruud. Ik wens je kracht om op het goede pad te blijven, hoop dat je daar ook plezier en goede moed vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 1 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2023 Welkom Ruud. Het kan zeker helpen hier van je af te schrijven, ervaringen te delen, lezen, herkennen, en ook te reageren op anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SoberMummy Geplaatst 1 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2023 Welkom Ruud ! En veel kracht gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden