Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 I am back !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Zo zeg, dat was dus een ban van 4 weken, wel erg lang hoor maar dit geeft mij wel de kans om het een en ander recht te zetten. @ sieraad. sieraad ik weet dat je het goed bedoelde en dat jij probeert nuttige informatie hier neer te zetten. Sorry hiervoor dat ik jou verkeerd begrepen heb. Voor de rest weinig of niets, wel heb ik over diverse dingen nagedacht (jaja soms lukt mij dat ook ) maar hier kom ik later op terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 En dan Dennis !! Wat is er met jou aan de hand, je schrijft niet meer. Komt dat door de ene pilletje van 10mg die je hebt ingenomen op een voor jou symbolische plek en daarna niet meer ? of laat je ons in ongewisse totdat het misschien wel aanslaat ? Laat wat van je horen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Tja en dan hebben we Dex Dexter nog. Hallo en welkom hier, ik had nog niet het genoegen me voorstellen maar bij deze ik hoop dat je ook blijft en jouw ervaring met ons wil delen. Jouw laatste bericht was 13-6 en intussen moet er toch een hoop gebeurt zijn, of niet ? Kom terug als je blieft en vertel jouw ervaringen met Baclofen. Verder wens ik jou alle geluk toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Geertje0109....ik ben er weer zoals je ziet, die stilte is voorbij Voor hoelang weet ik niet maar hopelijk niet meer Ben je wat opgeschoten met die informatie voor die beginnende Baclofen-gebruiker ? Ik hoop het wel en anders even internetten, daar kan je alles vinden. Waarom schrijft die "beginnend gebruiker van Baclofen" zelf niet hier ? Ik ben niet nieuwsgierig maar wil het toch graag weten Dag Geertje0109 fijn dat je mij miste op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 en dan m'n schatje Miranda, nee ik was je niet vergeten. Bedankt dat je mij steunde, echt.. ik was er blij mee ! Nogmaals bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Hendrikus...laat wat van je horen, goed of slecht nieuws maakt niet uit. nanunanu... earth is calling you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Hoever moet ik nog om een pagina vol te krijgen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 laat maar, vind het zo wel even genoeg pfff Dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Ik kom nog even terug, was er 2 vergeten Soni en Evita ook al een tijd niets van gehoort. Kom meiden meld je ook weer eens aan en laat wat van je horen. oeff bijna vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 sjongejonge bb weer terug en dan zullen we het weten ook:D welkom terug bb je had zeker wat in te halen met al die berichtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 jazeker Jane en er komt nog meer ergggg he hahaha maar 1 ding is zeker, dit wil ik niet meer pff 4 weken nutteloos en heeft géén zin. 1 week is te overzien, geeft je een rustpauze om na te denken van waar zat ik fout (?) Ach...laat ook maar, heb hem nu al gehad wat geweest is is voorbij en we gaan gezellig verder. btw heb je een leuke vakantie gehad op Kreta ? mijn zoon was er ook in dezelfde tijd. Hij heeft het erg naar z'n zin gehad, blijkt een mooi eiland te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 ja was heerlijk bb mooi eilend met prachtweer ik moet nog een keer terug om de Samariakloof te lopen en naar Spinalonga te gaan, een voormalige leprozenkolonie. daar had ik een mooie roman over gelezen. je zoon zat zeker niet in oh oh Cherso zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 ja he Miranda maar nu niet meer, we gaan ze weer een poepie laten ruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Nou Jane, ik ga ook maar niet om te lopen, dat gaat helaas niet meer last van m'n benen (neuropathie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Hoera!! Bb back in town!! Jammer dat je MIJ niet gemist hebt ;) Goed je hier weer te lezen, en nou nooit meer doen he, 4 weken weg!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 ach...toch 1 vergeten ? Nancy...het beste paard van stal, SORRY hoor maar dat komt (denk ik) omdat jij zo weinig schrijft hier maar dat houdt niet weg dat ik jou mag vergeten. (is dat een smoes of niet sssttt) Nogmaals sorry Nancy, ik hoop dat je mij vergeeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Ja hoor, bb, ik vergeef je alles! Haha! Ik ben niet zo snel lichtgeraakt of beledigd. Het gekke is dat ik zelf niet in de gaten heb dat ik weinig schrijf, ik lees namelijk zeker drie keer per dag mee met alles wat hier geschreven wordt! Dat niemand daar erg in heeft en dan denkt dat ik weg ben heb ik niet eens in de gaten! Ik zal weer wat vaker schrijven hier. Ben blij dat je weer terug bent, hier alles goed, het gaat gewoon z'n gangetje ( Miranda! ). En ja, als ik niet veel te zeggen heb of toe te voegen, hou ik me stil. Je zou bijna denken dat ik een bescheiden type ben, haha, nou, valt wel mee hoor!! Eigenlijk ben ik ook zeer benieuwd wat de nieuwe gebruikers van baclofen nu zo ervaren, jammer dat ik ze hier niet lees.... Misschien nu weer, nu jij terug bent?? Hoe gaat het met je gezondheid, bb?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 slecht Nancy, ik zit in een neerwaartse spiraal momenteel. Na m'n herseninfarct is het alleen maar slechter geworden, helaas... Als ik zo oud moet zoals nu dan kap ik ermee, hoe triest het ook is voor de nabestaande. Maar ik geef nog niet op, zoals jullie mij kennen blijf ik een vechtertje maar accepteren zal ik nooit doen. Vanmiddag naar m'n ha geweest en pillen besteld en heb "amitriptyline" gekregen. Iemand "ervaring" hiermee ? Nee...niet gelijk googlen , dat heb ik zelf al gedaan, ik vraag ervaring dus iemand die dit ook gebruikt. Nou eerst een happie eten nu, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 bb, met het risico van eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwige ban, toch een link: http://www.drugsforum.nl/search.php Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 hé ben jij ook weer los je moet voor mij geen risico nemen Vlaamsmeisje, dat is het niet waard. Maar evengoed bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Met plezier gedaan... (zeggen ze dan hier in t Vlaamse land) ps... en ach zo erg was t niet op t eiland he, we hebben onze tuintjes naast die van dustin hofman kunnen aanleggen, jammer echter van die centen van de lepra leiders, die had JIJ moeten aan nemen!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 waar was ik gebleven, oh ja amitriptyline. Ik gebruik het voor neuropathie dus maar 1 pil per dag van 10mg. énnn ga maar vast lachen maar dit is écht waar: Baclofen-creme ! ja lach maar. Schijnt erg goed te werken bij neuropathische klachten in benen. Ik zal maar niet vragen of iemand hier ervaring mee heeft, of wel ? Ik zag het staan op internet bij neuropathie en dacht, verdikkeme het zal toch niet waar zijn. dus heb ik het besteld en wordt speciaal voor mij gemaakt. En nu maar afwachten. Der zal gerust wel een prijskaartje aan hangen maar als het helpt heb ik dat er wel voor over. Ik zal jullie op de hoogte houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 bb, ja ik slik ook amitrptyline tegen neurophatie. 25 mg 2uur voor het slapen gaan. Het is een wonder wat deze low doses voor me doet. Ik slik het al langere tijd. Het duurt even voor het aanslaat. Dit heb ik voorgeschreven gekregen van mijn neuroloog. Ik las dit, en moest je dit even zeggen. Verder ben ik hier niet vaak te vinden. Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Hoi Madelief, goh dat is lang geleden dat je hier schreef maar gelukkig leef je nog hoe is het net jou ? Niet meer aan de Baclofen ? ook geen spijt ? Goh...ik weet nog goed dat je voor de 2e keer begon en er zo gelukkig mee was. Maarja dat was. Hopelijk heb je geen last meer alleen de naweeën en die zijn erg, ik weet van je neuropathie. Dus jij gebruikt het ook, fijn om te weten, ik had het opgezocht dmv. internet en toen kwam dit eruit. Gelijk naar de ha en erom gevraagd en gekregen. Fijn te horen dat het zo goed gaat en dat het medicijn ook werkt. pff wat een opluchtig Bedankt voor je oplettendheid en je schrijven, écht dit waardeer ik Ik hoop dat jij nog eens komt om te vertellen hoe het verder is gegaan en hoe jouw leven zonder Baclofen is. Nogmaals bedankt voor dit schrijven en een dikke knuf voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten