Spirit Geplaatst 2 april 2023 Rapport Share Geplaatst 2 april 2023 Een lekker rustig dagje voor mij en dat heb ik wel verdiend. Eten en drinken waar en wanneer ik daar trek in heb. Wat dachten jullie van een lekkere appelpunt met slagroom? Straks een wandeling met de hond en verzinnen wat ik vanavond ga eten. Het leven kan zo simpel zijn. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2023 Rapport Share Geplaatst 2 april 2023 hier mihoen met boontjes en saté+saus, lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 2 april 2023 Rapport Share Geplaatst 2 april 2023 (bewerkt) 14 uur geleden zei Yvonne: Ik verbaasde me overigens ook wel weer een beetje over de 'sneren' die @herman0167 en @Remi1 gisteren meenden te moeten geven... Een week geleden kwam je met een dergelijk bericht Herman, daar ben ik zondag serieus op ingegaan, maar een tegenreactie.... ho maar. En dan nu weer zo'n opmerking? Misschien zelf wat meer deelnemen aan het gebeuren hier? En waarom @Remi1 zo hatelijk moet reageren op Ikkanhet??? Lijkt me ook nergens voor nodig toch? En wat betreft de diepgang.... ik zou zeggen: kom op Remi, neem het voortouw! En ik verbaas me dan op mijn beurt weer over jou @Yvonne en je invullingen over mij die je meent te lezen ( en die dus niets over mij van doen hebben maar meer over jezelf) de zgn "sneren" die ik blijkbaar gegeven heb (waar dan?), en het zelfs "hatelijk" reageren op @ikkanhet( waar dan?). Ikkanhet weet me wel beter dat ik het zo niet bedoel. En voor de diepgang zal ik morgen het voortouw wel een keer nemen als je dat zo graag wilt hoor; voor iedereen een koekje bij de koffie morgenochtend. 2 april 2023 bewerkt door Remi1 Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 2 april 2023 Rapport Share Geplaatst 2 april 2023 (bewerkt) Ik wil me ook weer alleen om dit soort dingen druk hoeven maken de hele dag....... 2 april 2023 bewerkt door Strijkbout Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 2 april 2023 Rapport Share Geplaatst 2 april 2023 Dat kan @Strijkbout. Maar het kan ook zo zijn dat je denkt; ik laat het gaan want het sop is me de kool niet waard, kan ook allemaal hoor. Heb je misschien hobby"s? Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 april 2023 Rapport Share Geplaatst 2 april 2023 2 uur geleden zei lady jane: hier mihoen met boontjes en saté+saus, lekker! Mihoen gehaald bij de Chinees. Meteen voor 2 dagen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 april 2023 Rapport Share Geplaatst 2 april 2023 Ik voel me al een paar dagen zo tevreden. Geen idee waarom. Ben dikker dan ooit, pijn in voet en knie en moe door de bloedarmoede, maar ach, ik zit er niet zo mee. Zie vrnl wat er allemaal wel is. Is een heerlijk gevoel. dagje gerommeld en veel gelopen. Lekker buiten gezeten. Fijn. lady jane, Spirit en bolletje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 2 april 2023 Rapport Share Geplaatst 2 april 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Lika: Ik voel me al een paar dagen zo tevreden. Geen idee waarom. Ben dikker dan ooit, pijn in voet en knie en moe door de bloedarmoede, maar ach, ik zit er niet zo mee. Zie vrnl wat er allemaal wel is. Is een heerlijk gevoel. dagje gerommeld en veel gelopen. Lekker buiten gezeten. Fijn. Tevredenheid hoeft geen aanwijsbare oorzaken te hebben, die te maken hebben met je uiterlijke omstandigheden. Top als je dat lekker van binnenuit zonder oorzaak ervaart! Het is pure conditionering dat je een 'geldige reden' nodig hebt voor het gevoel van geluk. Alsof je het zou moeten 'verdienen'.... 2 april 2023 bewerkt door Strijkbout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 april 2023 Rapport Share Geplaatst 2 april 2023 (bewerkt) De Autismeweek, hoe uniek ben jij?, van 25 maart t/m 2 april is weer voorbij. Mijn vader is op 25 maart geboren, 100 jaar geleden. Op 2 april is hij overleden. Vermoedelijk was hij ook autistisch en zeker uniek. 2 april 2023 bewerkt door Roberto karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 april 2023 Rapport Share Geplaatst 2 april 2023 bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden