Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Hahaha.... , ik woon zelfs nog iets lager dan dat we in Friesland woonden, maar ja, het is er wel iets kouder over het algemeen omdat we in het binnenland wonen en verder van zee af... en inderdaad een heel klein laagje sneeuw de afgelopen dagen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Hier wordt het morgen als het goed is een graad of 6/7... en vandaag wéér geen zon... en jaaaaa retekoud... Ik heb de kerstboom inmiddels wel staan en de rest van de kerstrommel ook, maar het duurde dit keer wel langer dan vroeger voor ik de boel af had...tsja, echt oud aan het worden hè? Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Kou is ni mijn ding johm. Ik heb thermische sokken gevraagd voor kerst. Alles blijft redelijk ok behalve de tenen op de fiets. En de neus maar dat overleef ik. Praktische cadeaus..that's my jam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 1 minuut geleden zei Yvonne: Hier wordt het morgen als het goed is een graad of 6/7... en vandaag wéér geen zon... en jaaaaa retekoud... Ik heb de kerstboom inmiddels wel staan en de rest van de kerstrommel ook, maar het duurde dit keer wel langer dan vroeger voor ik de boel af had...tsja, echt oud aan het worden hè? Ja 70 begint te tellen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Amai jouw emoticonneke gaat wel uit zijn dak zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 2 minuten geleden zei Truus: Ja 70 begint te tellen he Hooooo even.... nog lang geen 70 hoor dame ... Maar ik zal duimen dat de kerstman die sokken voor je koopt.... Wij doen niet met k'dootjes met de kerst, dat hebben we al gehad met de sinterklaas, vind ik wel weer genoeg voor een heel jaar... Truus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Ik kocht onlangs thee in een theewinkeltje..ik wist niet dat dat zo een wetenschap was. Die thee in 90gr water voor 3min. Andere thee op 80gr voor 4min. Kzeg tegen die verkoopster hoe moet ik dat in godsnaam weten. Met een thermometerke zegt ze. Ja da ziede van hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 2 minuten geleden zei Yvonne: Hooooo even.... nog lang geen 70 hoor dame ... Maar ik zal duimen dat de kerstman die sokken voor je koopt.... Wij doen niet met k'dootjes met de kerst, dat hebben we al gehad met de sinterklaas, vind ik wel weer genoeg voor een heel jaar... Ik ben ni braaf genoeg voor de Sint en niet stout genoeg voor de Piet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Moet er weer vandoor. Dochter komt zo thuis. Dikke Reacher #smak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Hahaha, vraag maar eens aan @bumperjim, die is expert op het gebied van thee.... Ik hou het nog maar gewoon bij zakjes van pickwick en Pukka en zo... en dan kook ik het water en mik dat in de theepot eroverheen... .. Ik ga aan de kokerij Fleur, dikke knuf terug.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 kijkt er niemand naar de spannende finale? Ik hoop nog steeds op Frankrijk kampioen Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 en ons Fluusje net gemist dus, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Ja wij kijken @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 21 minuten geleden zei Yvonne: Hier wordt het morgen als het goed is een graad of 6/7... en vandaag wéér geen zon... en jaaaaa retekoud... Ik heb de kerstboom inmiddels wel staan en de rest van de kerstrommel ook, maar het duurde dit keer wel langer dan vroeger voor ik de boel af had...tsja, echt oud aan het worden hè? Ach, wat is oud? De Duvel is oud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Ik kijk ook @lady jane, speciaal extra giegjes voor bijgekocht. Lekker spannend... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 30 minuten geleden zei Yvonne: Geen flauw benul Haddock, op 1 december was ze voor het laatst online... Hoop dat het goed is in het Gooise. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Kees zit te kijken Jane, ik luister dus alleen maar. Maar heb wel even wat bitterballen voor hem gemaakt... En eigenlijk zou ik het Messi wel gunnen... Zojuist zei Hadocque: Ach, wat is oud? De Duvel is oud! Daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Messi????? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Ach... hij zal ongetwijfeld ook zijn goede kanten hebben toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Mbappé vind ik sportiever dan messi Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 en het is zijn laatste wk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Hoop ook dat Frankrijk wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 hopelijk geen penalty's dit keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 En om heel eerlijk te zijn.... het interesseert me geen lor. Zodra Nederland eruit ligt is het voor mij klaar. Had Nederland in de halve finale gekomen dan had ik een oranje vlag uitgehangen en met een oranje shirt aan voor de tv gezeten... maar nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 3-2 voor Argentinië Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden