Mariann Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Ik heb het ook droog gehouden, op naar mijn kettinkjes die ik mocht kopen. heb mij al aangemeld voor februari , kort droog heet ie volgens mij. En dan nieuwe beloning bepalen, yes!! Tatum, Prana, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Ook hier is het gelukt. En door! Mijn volgende doel is de 100 dagen halen. Tatum, rapilos en Prana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Ik ga door voor mijn eerste alcoholvrije jaar sinds ik 11 jaar was. bumperjim, Prana, Artemis en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Fantastisch lieve mensen, Wat fijn om te horen ! Ik ga een nieuw Februari pact aan maken ook hier een prima maand gehad, en inderdaad we gaan door.... Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Hier ook goed gegaan. Een paar keer trek gehad, maar meestal helemaal niet. Ik ga nu door voor de 50 dagen (over 11 dagen) en dan de 100, zonder deze keer te struikelen bij 75. Mezelf net op het Februari pact gezet. Dankjewel @rapilos Artax, rapilos en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Fijn @Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Droog gebleven. Ik sta vandaag op 25 maanden, ik ga door Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Knap zeg @Artemis fijn, dat het zo goed gaat ! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Gefeliciteerd allemaal! Wat gaan jullie goed! Ik ook januari droog volgehouden en ik ga ook voor februari .. voel me top! rapilos en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 2 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2023 Lekker bezig allemaal, toppers! Ik ga ook nog even door, zit er net lekker in rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden