niks Geplaatst 15 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2022 Goedenavond, alles oké hier. Inie haar eerste tandje komt door, is wat hangerig en huilerig. Mini dendert lekker door. Ik ben weer beter gelukkig. @Ietje hoe oud is je dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2022 Zie dagdraad van gister @niks 14. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2022 Oh sorry, heb niet alles bijgelezen @Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2022 (bewerkt) @niksGeen sorry. ik lees ook niet altijd alles bij. Hoeft ook niet beslist toch? Fijn dat je je weer beter voelt. Nu meteen weer Inie. Zo gaat het altijd maar door met een gezinnetje he. 15 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2022 Ik heb hier een bijtring voor Inie @niks Kun je ook nog eens extra lachen voor als er visite is niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2022 Zo. Morgen op pad. Wasjes gedaan. De hele riedel….we gaan naar de Franse hoofdstad. Paar nachtjes, dan zijn we weer terug. Ben benieuwd hoe het gaat met alle verschillende wensen. Let’s watch… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 15 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2022 Oh zalig @Lika als ik mee mocht dan moest er maar 1 ding zeker op het programma staan: père lachaise. Zeker deze tijd van het jaar. Dat wordt genieten!! Ik kruip onder de wol. Film was ok maar niet zo goed als ik hoopte, maar het was fijn om er met de meisjes ff tussenuit te zijn vanavond. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden