Renee80 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 4 uur geleden zei Toos: Dat is funest zo'n aanbieding. Beter kun je met jezelf afspreken dat je (voorlopig) helemaal geen wijn meer in huis haalt. Dat je sowieso thuis niet drinkt en al helemaal niet in je eentje. Niet meer naar de super vandaag, want dan zit je pas echt in de puree! Afgesproken? Ik ga het proberen, bedankt Toos Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 3 uur geleden zei Remi1: Het was 3 uur geleden nog een halve fles over. Die halve zal toch vast ook wel op zijn inmiddels? Zeker omdat het stil blijft. Ik dacht dat je werken moest vandaag @Renee80? Wat een negatief mens ben jij @Remi1? Echt iemand die ik niet in mijn leven zou willen, dus hoepel op aub. Ik zou je nog een fles drank op de koop toe geven. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 46 minuten geleden zei Renee80: Echt iemand die ik niet in mijn leven zou willen, dus hoepel op aub. Ik zou je nog een fles drank op de koop toe geven. Maar ben je nu gestopt met drinken, of is de aanbieding je te machtig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Ik ben geheel nuchter nu @Donder, dus kom maar op Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Of kruip terug onder je steen, mag ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 2 minuten geleden zei Renee80: Of kruip terug onder je steen, mag ook Niet spotten met Donders steen hé! Karen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Een woord voor jou: Trol Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Renee80: Wat een negatief mens ben jij @Remi1? Echt iemand die ik niet in mijn leven zou willen, dus hoepel op aub. Ik zou je nog een fles drank op de koop toe geven. Oh dat mag wel hoor. Ik heb geen problemen (meer) met een fles of wat in huis. Mocht je dat denken. 11 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 (bewerkt) Goedenavond, zullen we maar zeggen he. Productief dagje hier bij mij, heerlijk! Geeft een goed voldaan gevoel. 11 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 1 uur geleden zei Renee80: Een woord voor jou: Trol Ik ook van jou Karen. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 5 minuten geleden zei Donder: Ik ook van jou Karen. Explain me @Donder. Wat is dit nu voor gekkigheid weer. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 8 minuten geleden zei Remi1: Explain me @Donder. Wat is dit nu voor gekkigheid weer. Precies wat je schrijft, gekkigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Vertel. Ik wil het ook weten. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 (bewerkt) @Donder Wie is Karen? Waarvan. Hoe dan.? 11 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 2 minuten geleden zei Remi1: @Donder Wie is Karen? https://www.youtube.com/results?search_query=karen+complications Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Valt nog mee. Jij bent weleens erger Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Droge afmelding fijne avond nog. Spirit en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Droge afmelding. Welterusten en tot morgen rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Welterusten iedereen, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden