Spirit Geplaatst 11 september 2022 Rapport Share Geplaatst 11 september 2022 Dat drank gewoon heel normaal is, heb ik na afloop van het orgelconcert weer meegemaakt.Ik zag de flessen wijn al klaar staan. Soms vind ik het best jammer, dat het voor mij niet meer is weggelegd, maar het is, wat het is. Gelukkig hadden ze ook sapjes en frisdrank. Al met al een geslaagde dag en een droge afmelding. rapilos en Berkje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 september 2022 Rapport Share Geplaatst 11 september 2022 Hier zijn we al @Reacher Lekker!!! Dankjewel. Wanneer mogen wij nou? Nog Even geduld hebben jongen. Donder en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 september 2022 Rapport Share Geplaatst 11 september 2022 Naar de buitenbios geweest. Gagarine. Ik was moe, maar jongste wilde graag. Nu ben ik dik tevreden dat ik ging. Zo geen zin in morgen, maar ook die dag gaat voorbij. Werken op maandag. Blergh. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 12 september 2022 Rapport Share Geplaatst 12 september 2022 Hoi @Rosee, ik wilde daar vorig jaar ook naartoe maar niemand wilde mee . Is het de moeite waard ? Onder welke naam kam ik die ook weer vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 september 2022 Rapport Share Geplaatst 12 september 2022 @Francoisegoogel maar op Psychologie in Theater, de voorstelling heet Dichterbij. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 september 2022 Rapport Share Geplaatst 12 september 2022 Aanrader om samen met je man te gaan als het je lukt om hem mee te krijgen Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 september 2022 Rapport Share Geplaatst 12 september 2022 Dat kwam stevig binnen @Yana, maar toch lief van je, bedankt. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden