ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Zojuist zei Fonny: Ik woon të ver weg....anders gingen we samen Ja dat zou beregezellig zijn. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Klinkt voor mij een beetje als een excuus @ikkanhet. Francoise en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 2 minuten geleden zei Rosee: Goedemorgen. Waarom zou jij niet kunnen stoppen met roken @ikkanhet? Iedereen kan stoppen dus jij ook. Natuurlijk je eigen keuze, maar misschien zou het wel de oplossing zijn voor jouw rusteloze benen. Goedemorgen Rosee☕️niet alles tegelijk....eerst wennen aan het niet drinken....daarna het roken minderën of stoppen...ik kamp met hetzelfde probleem...en ik schaam me..mijn vader is er aan overleden...het lukt me nu nog niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Zojuist zei Rosee: Klinkt voor mij een beetje als een excuus @ikkanhet. Nee helemaal niet hoor. Maar er speelt meer mee en zelfs mijn huisarts vindt dat ik dat (nog) niet moet doen. Fonny en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Je doet het fantastisch!!!! alles op zn tijd..... ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 3 minuten geleden zei Fonny: Je doet het fantastisch!!!! alles op zn tijd..... Jazeker alles op zijn tijd. Heb net aspirine besteld. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Het is helemaal uit de hand gelopen gisteren ikkanhet en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 24 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 19 minuten geleden zei Fonny: En veel beweging....shoppen dus.. Nou...... veel beweging dat shoppen!!! Paar muisclicks! Maar wel een hometrainer gescoord. ikkanhet en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Ik zit helemaal klem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 1 minuut geleden zei Donder: Nou...... veel beweging dat shoppen!!! Paar muisclicks! Maar wel een hometrainer gescoord. Hoihoi Donder.al paar bakkies op?(koffie....)☕️☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 2 minuten geleden zei Zbb: Ik zit helemaal klem Hoe kunnen we je helpen @Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Ik weet het niet ben behoorlijk in de war Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Ben doodziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 1 minuut geleden zei Zbb: Ben doodziek Zou je nu niet ff proberen te slapen of gaat dat niet lukken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Het is een grote puinhoop hier op de boot en ik heb niet de kracht om schoon te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Zojuist zei ikkanhet: Zou je nu niet ff proberen te slapen of gaat dat niet lukken? Ik ben te ziek om te slapen ik lig alleen maar te stressen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 @ZbbZbbis er een optie dat je je kan laten opnemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Goedemorgen. DAGPACT Fonny Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 1 minuut geleden zei Zbb: Ik ben te ziek om te slapen ik lig alleen maar te stressen Misschien de optie van @Roseewant zo kun je ook niet verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 En je maatje? Kan die iets doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Ik wou dat ik wat voor je kon doen @Zbben als ik dichterbij woonde zou ik dat zeker doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Voor wat het waard is: dit gaat voorbij @Zbb. Uitzitten en daarna nooit meer de eerste nemen. Makkelijk gezegd natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Zbb...wat wil je zelf..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden