ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goedemorgen @ikkanhet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goeiemorgen @Donder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goedemorgen @ikkanhet en @Donder en iedereen die hier straks nog komt binnenvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goeiemorgen @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goedemorgen vroege vogels!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goeiemorgen die @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goedemorgen kanjer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goedemorgen frummers, Alle ramen en deuren staat tegen elkaar open.. De beestjes hebben hun 'ontbijt' op, Straks snel de weekendboodschappen doen. Maar nu eerst even een bakje. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 En we hebben een jarige vandaag: Senna, van harte gefeliciteerd. Maak er een fijne dag van, ik hoop dat je van tropische warmte houdt. Senna34 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goeiemorgen zonnestraaltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Hartelijk gefeliciteerd @senna Senna34 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 @Senna33 gefeliciteerd! Senna34 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goeie morgen lieve mensen. Passen jullie vandaag op met dit weer? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goeiemorgen bollewolletje Ja ze melden hier 34 graden dus ga lekker niksen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Nou en of Bolletje, daarom ga ik ook NU richting W om boodschappen te doen.... Luitjes, ik ben er weer vandoor. Maak er een mooie dag van, ik denk dat ik die voornamelijk binnen zal doorbrengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 20 minuten geleden zei ikkanhet: Ja ze melden hier 34 graden dus ga lekker niksen. Oh oh, als dat maar geen online shoppen wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 3 minuten geleden zei Donder: Oh oh, als dat maar geen online shoppen wordt. hahahaha verwacht vandaag een stapel leuke shirts maar is altijd op de loer dat online shoppen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Ik ga juist lekker naar buiten, heerlijk dit weer! Wat kunnen mensen dan toch verschillend zijn, hè...maar komt goed, volgende week lagere temperaturen en regen als het goed is. Vind ik ook allemaal prima, maar eerst nog even een paar dagen genieten van dit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Ik ben weer dokter Phil ff voor een vriendin. Is het de ene vriendin niet dan de ander. Ja liefde hé Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goed dat ik dat weet ikkanhet!!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Ik ga naar buiten met de apen...laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Ja ik zei 2 vriendinnen maar zijn er 3 zelfs. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Gefeliciteerd Senna!!! Senna34 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden