Donder Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Goeiemorgen @Donder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 10 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Goedemorgen @ikkanhet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Hoe gaat het @Donder? Beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 10 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 2 minuten geleden zei ikkanhet: Beetje kunnen slapen? Nee, niet echt, alles zonder suiker dus met zoetstoffen en medicijnen om suikergehalte te verlagen werken allemaal nogal laxerend. Dus regelmatig periodes dat ik er steeds uit moet. Maar ach, het zal wel wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Zojuist zei Donder: Nee, niet echt, alles zonder suiker dus met zoetstoffen en medicijnen om suikergehalte te verlagen werken allemaal nogal laxerend. Dus regelmatig periodes dat ik er steeds uit moet. Maar ach, het zal wel wennen. Ja dat is vervelend zeg maar als het allemaal aanslaat is het het ook allemaal waard. Je lichaam zal er inderdaad ook best aan moeten wennen. Maar hou de moed erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 10 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Doe ik ook. En genoeg te doen overdag. Ben ook maar aan het shoppen geslagen. Vandaag weer 3 bezorgers die langskomen. ikkanhet, Fonny en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 5 minuten geleden zei Donder: Doe ik ook. En genoeg te doen overdag. Ben ook maar aan het shoppen geslagen. Vandaag weer 3 bezorgers die langskomen. Oeps ik heb je toch niet besmet met mijn koopvirus Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Is stiekem wel leuk he dat online shoppen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Ff bakkie maken en mijn zoon en moeder wakker bellen, die moeten beide bloed gaan prikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 10 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 5 minuten geleden zei ikkanhet: Oeps ik heb je toch niet besmet met mijn koopvirus Nee hoor, ik had gewoon wat dingen nodig. 3 minuten geleden zei ikkanhet: Is stiekem wel leuk he dat online shoppen Ja, en helemaal als je bij de ene webwinkel kortingsvouchers krijgt voor een andere webwinkel, waardoor de eerste eigenlijk gratis is. En geen impuls aankopen hoor, gewoon dingen die ik echt nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Ja dat is zeker zo ik zoek ook altijd naar kortings vouchers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Goedemorgen vroege vogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Goedemorgen Donder, ikkanhet en niks. Lekker alles open hier om nog even wat koelte in huis te halen, kunnen we dan even op teren als het vandaag inderdaad zo warm gaat worden... Nu eerst lekker een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Het is 's nachts gelukkig lekker koel, en dat blijft volgens mij ook wel een beetje zo. En een goedemorgen @Yvonne en @Etty Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 10 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 8 minuten geleden zei Yvonne: Lekker alles open hier om nog even wat koelte in huis te halen, kunnen we dan even op teren als het vandaag inderdaad zo warm gaat worden... Hier wordt het vandaag maximaal 23 graden volgens de voorspellingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Goedemorgen frummers , het gaat hier privé heel slecht met 1 lichtpuntje , ik taal niet naar drank . Het gaat wel zo slecht dat ik overweeg de vakantie te annuleren. Ik ben zo vreselijk teleurgesteld in mijn man en heb het gevoel dat dit niet meer goed gaat komen . Ik kan het amper verdragen met hem onder 1 dak te zijn Fonny en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Goeiemorgen @niks, @Etty, @Yvonne en @Francoise Wat naar voor je @Francoise. Valt er niet over te praten? Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Hee @Francoise, niet te overhaast hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Dit lijkt je zo diep te raken dat je beter even geen beslissingen kunt nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Wil je er wat over kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 10 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 1 minuut geleden zei Etty: Wil je er wat over kwijt? Heeft ze gisteren al gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Wat een ellende @Francoise. Zijn zijn gedachtenspinsels misschien te herleiden naar iets wat in het verleden is gebeurd? En ja, dat overspannen zijn zou heel goed kunnen ook. Ik meen dat je vertelde dat hij reuma heeft gekregen en daardoor in een heel moeilijk parket met zijn werk is gekomen? Hoe dan ook. De raad van Etty om even geen beslissingen te nemen is een heel goede. Heel veel sterkte voor nu Fancoise... Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 30 minuten geleden zei Donder: Hier wordt het vandaag maximaal 23 graden volgens de voorspellingen. Hier 28 @Donder, dus het valt nog mee ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden