ikkanhet Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Goedemorgen kanjer!!☕️☕️ 2 koffietjes ingeschonken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Goeiemorgen @Fonny Lekker koffie Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Ben al vlijtig aan de slag en af en toe buiten kijken naar de overvliegende ganzen...... zo mooi. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Goedemorgen frummers, Katten en hond hebben hun 'ontbijtje nu eerst even tijd voor een bakje. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Goeiemorgen @Yvonne Ik haal vandaag volgens de app de 1000 halve liters die ik niet heb gedronken. Daar schrik ik stiekem toch wel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 43 minuten geleden zei ikkanhet: Ben al vlijtig aan de slag en af en toe buiten kijken naar de overvliegende ganzen...... zo mooi. Is mooi he ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 21 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Katten en hond hebben hun 'ontbijtje nu eerst even tijd voor een bakje. Goedemorgen Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Ja, dat is een hele hoop ikkkanhet. En dat je ervan schrikt... kan ik me ook best indenken. Maar wat mag je ook blij zijn dat je ze NIET hebt gedronken, Top hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 7 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Yvonne Ik haal vandaag volgens de app de 1000 halve liters die ik niet heb gedronken. Daar schrik ik stiekem toch wel van. 1000 halve liters!!!!!! Geweldig!!! Ben zo trots op je!!!! (wat een hoop geld ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Dank je @Yvonneben ik ook heel blij mee. De laatste bak bier die er nog stond 2-5 is nog steeds niet leeg. Mijn man drinkt zo'n hoeveelheden, zeker een fles op zaterdagavond. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Zojuist zei Fonny: 1000 halve liters!!!!!! Geweldig!!! Ben zo trots op je!!!! (wat een hoop geld ook) Dank je @Fonny. Ja het geld valt mee omdat we altijd naar Duitsland gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 2 minuten geleden zei ikkanhet: Dank je @Fonny. Ja het geld valt mee omdat we altijd naar Duitsland gaan Loopt toch wel stiekem op hoor..maar..je hebt nog een hobby he......SHOPPEN!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Zojuist zei Fonny: Loopt toch wel stiekem op hoor..maar..je hebt nog een hobby he......SHOPPEN!!!!!! Ja weet je dat maakt qua geld niet veel verschil die hobby heb ik altijd al gehad. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Goedemorgen Yvonne!!☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Ik moet even dweilen hier....laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Goede morgen! Wauw @ikkanhet van harte met deze overwinning! Was gisteren boek van Allan Carr aan het lezen over stoppen met alcohol. Bijna uit. Krijg trek in drank door te lezen over drank. Maar goed dat mag trek krijgen....vervolgens niet drinken houdt me scherp en nu weer fris wakker geworden Fijne dag ook @Yvonne en @Fonny en alle andere mensen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Jij ook een goedemorgen @Fonny En ook @Berkjeeen goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Dank je wel @Berkje. Ik heb ook bijna alle boeken hier maar nog geen enkel uit. Komt nog wel heb de rust er nog niet voor. Ja trek krijgen en er niets mee doen is al een overwinning op zich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Goedemorgen, Lekker geslapen in eigen bed. Ik viel gisteren op het perron, er liep opeens een hond voor mijn voeten. Zelfs mijn partner die voor me liep hoorde de smak die ik met mijn hoofd maakte op de stenen. Toen ik lag dacht ik: dit moet wel erg zijn. Maar heb geluk gehad geloof ik. Ik heb bij thuiskomst wel even de huisartsenpost gebeld, en die gaven wat adviezen waar ik op moest letten. Dan ben ik blij dat ik niet drink, want daar had ik dan vast naar uitgekeken, en dat had dan niet gekund. En dan had ik het misschien toch gedaan. Ja precies @Berkje, trek krijgen mag, er is dan niet iets wat je fout doet of zo. lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Goeie morgen allemaal, Dit zie jij dus niet meer in de spiegel ikkanhet. Hartstikke goed wijfie. Proficiat. Trakteer jezelf maar eens op een mooie bos bloemen of zo. Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ga de struiken en planten water geven, terras schoon maken, uurtje rusten, even wasje doen en dan een brood bakken. Das zooooo leuk. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 (bewerkt) Etty mischien door de hitte bevangen? Normaal kan je je evenwicht toch bewaren? Doe maar rustig aan vandaag. 7 augustus 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 (bewerkt) @Ettyjeetje wat een schrik dan opeens,zo struikelen. Hoop dat t een beetje gaat nu @bolletje leuk én lekker broodbakken vandaag aan de strijk en verder lezen. Goede morgen @Donder 7 augustus 2022 bewerkt door Berkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden