Lika Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 @Remi1 Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Wat knap @Remi1! Hier gisteren zonder drank afgesloten. Ik ben erg trots want alles wat mis kon gaan, ging mis. Afijn, nieuwe dag. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 16 uur geleden zei Quinn: Hi, even kort, want ik moet eigenlijk al ergens zijn. Gisteren nuchter gehouden, maar man, wat was het saaier dan anders. Om verschillende redenen natuurlijk. Wat goed!! Lijkt me erg moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 @Remi1wat moeilijk maar wat doe jij dat goed Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Op 26-7-2022 om 23:07 zei Remi1: Ff nog.. @Donder. Gewoon, daarom. Omdat ik vaak aan je denk. Dankjewel. Het enige positieve is dat ik, zelfs met drank in huis, niet meer drink. Rosee, nancy, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2022 14 uur geleden zei Donder: Dankjewel. Het enige positieve is dat ik, zelfs met drank in huis, niet meer drink. Kijk! En zo heel stilletjes flik je het kunstje toch maar even. Kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 30 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2022 3 uur geleden zei Remi1: Kijk! En zo heel stilletjes flik je het kunstje toch maar even. Kanjer Dit is niet stilletjes geflikt. Is op dringend advies van diverse artsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2022 Op 30-7-2022 om 15:06 zei Donder: Dit is niet stilletjes geflikt. Is op dringend advies van diverse artsen. Oke, maar dat ik niet wist hé. Jij hebt dat niet verteld, hoeft ook niet natuurlijk . Maar zodoende bedoelde ik stilletjes voor mij. Snap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 31 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2022 1 uur geleden zei Remi1: Oke, maar dat ik niet wist hé. Jij hebt dat niet verteld, hoeft ook niet natuurlijk . Maar zodoende bedoelde ik stilletjes voor mij. Snap? Lees mijn berichten even terug, zijn er niet zo veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Dank je @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden