Hadocque Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Een heerlijke rijstsalade, Quinn. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het ‘n oude foto is, deze was met garnalen. En veel groentes. Makkelijk voor twee dagen te maken en je vreet je vingers er bij op. demosselvreter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Lijkt op een pastagerecht. Op het mannencluppie was er iemand jarig.Hij ging speciaal nog 2 flessen wijn halen van zijn bootje.Nu had ik al appeltaart op en zat nog behoorlijk vol van de 2 saucijzenbroodjes en de soep.Totaal ook geen trek in die zooi. Heb je mij nog horen zingen @Zbb Blonde Arie Droge afmelding!! Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Lezen, trut, rijstsalade. Hou t kalm. grijzehaddock nancy en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Slaap lekker allen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 9 uur geleden zei Spirit: Lijkt op een pastagerecht. Op het mannencluppie was er iemand jarig.Hij ging speciaal nog 2 flessen wijn halen van zijn bootje.Nu had ik al appeltaart op en zat nog behoorlijk vol van de 2 saucijzenbroodjes en de soep.Totaal ook geen trek in die zooi. Heb je mij nog horen zingen @Zbb Blonde Arie Droge afmelding!! Jaa,wat een herrie maken jullie zeg !! Ik lag al heel vroeg te slapen,dus heb jullie maar heel even gehoord. je gaat goed spirit hou dat vast !! Ik ben in ieder geval trots op je .. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden