rosa45 Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 En ook belangrijk @lady janeen alle andere horenden:) de persoon aankijken, niet binnensmonds praten, geen hand of kopje koffie voor je mond. Nu ik toch bezig ben lady jane, rapilos, karin123 en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Maar dan weer niet heel langzaam praten op een kinderlijke toon. Of negeren en de goedhorende naast je dingen vragen, ook zo irritant. Nu echt weg! Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 50 minuten geleden zei rosa45: Heeft hij er ook veel moeite mee? Het hangt ook van de persoon af. Mijn karakter helpt niet mee want als je het weg kunt lachen of het langs je heen kunt laten glijden is het al een stuk makkelijker. Hij heeft vooral moeite in gezelschap één op één gaat het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 5 minuten geleden zei niks: Maar dan weer niet heel langzaam praten op een kinderlijke toon. Of negeren en de goedhorende naast je dingen vragen, ook zo irritant. Nu echt weg! Fijne dag allen. Ook dat ja! Sommige mensen verwarren ook "niet goed horen" met "niet goed begrijpen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 44 minuten geleden zei rosa45: Ook dat ja! Sommige mensen verwarren ook "niet goed horen" met "niet goed begrijpen". Nou vet irritant is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Wat een rust hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 (bewerkt) Tsja. Ik bevind me al weken in rust der natuur. Die rust legt mij altijd het zwijgen op omdat het mij innerlijke rust brengt. Er is dan ook niets voorbij gekomen op de dagdraden zolang ik weg ben, (en mits gelezen want ik volg dan niet eens alles zoals ik thuis wel doe), waarvan ik dacht me in te haken of me te zullen moeien. 20 juni 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden