Spirit Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 (bewerkt) Ben hier weer nieuw. Met een schone lei weer beginnen. 16 juni 2022 bewerkt door Endoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Welkom @Endoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Welkom Endoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Bedankt voor het welkom. Heb een probleem met alcohol.Dat noemen ze een alcoholist.Denk dus dat ik hier wel goed zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 (bewerkt) . 16 juni 2022 bewerkt door Lonster poppenkast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goedemorgen Endoorhoe gaat het .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Heb al wat op het dagpact geschreven, maar hou het even hier mijn eigen draadje aan. Nog lang niet stabiel.Kan ik wel weer stoer willen doen, maar ben nog erg wiebelig.Weet nu wel, wat ik wel en niet aankan.In een vlaag van verstandsverbijstering verhuizen,ga ik mezelf ook niet aandoen.Eerst mezelf op de rails zien te krijgen en aan mezelf werken, in alle rust.Die rust heb ik nu nog niet.Ik ga niet meer vluchten voor mezelf.Kan het nog niet aan, om nu te verhuizen.Ik ga dinsdag wel kijken naar de woning, maar zit nog nergens aan vast.Gelukkig ook maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 23 minuten geleden zei Endoor: n een vlaag van verstandsverbijstering verhuizen,ga ik mezelf ook niet aandoen. waarom dan gaan kijken als je nog wiebelig bent. Je weet dat je impulsief reageert, en meer gebaat bent bij in rust aan jezelf werken. Wat ga je doen als de woning aanlokkelijk (b)lijkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden