Reacher Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 En nu: koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 1 uur geleden zei Donder: Grappig wel dat gisteren alles van mij verwijderd is, maar dat ik vandaag wel weer onder mijn eigen naam terug mag komen. Alsof de moderators zeggen: zoek het zelf maar uit! Geinig toch! Hahaha, en nu gaan er een paar heel erg kwaad worden. Dan had je gisteren ook gewoon door kunnen posten? Of ging dat niet? Ik wordt niet kwaad hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 10 uur geleden zei niks: Goedemorgen iedereen. Sonde gaat eruit vandaag. Eindelijk lekker gezichtje wassen, knuffelen zonder bang te zijn dat er wat mis gaat. Niks geef ook maar een hele dikke knuffel aan die harde vechtster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Donder: Alles beter dan alleen thuis zijn? Alleen thuis zijn daar kan je meestal voor kiezen eenzaam thuis zijn niet. Dat maakt ziek. Ik heb het zelf ondervonden. 30 mei 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 (bewerkt) Nee dwingen is altijd fout. Dat klopt. Baas blijven over je eigen leven is een vereiste ook bij hulp. 30 mei 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 47 minuten geleden zei bolletje: Alleen thuis zijn daar kan je meestal voor kiezen eenzaam thuis zijn niet. Dat maakt ziek. Ik heb het zelf ondervonden. Ik heb je in die tijd gelezen Bolletje. Het valt me wel positief op dat jij ondanks die eenzaamheid niet op het forum kwam om andere mensen uit te schelden. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 En heb je nu wel gewoon hulp Donder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 34 minuten geleden zei Donder: Nee, ik ben nog steeds op zoek naar een lekker ding! Sorry @Donderben bezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Zou wel een leuke achternaam zijn: Ikkanhet-donder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Nee, ik ben niet zo goed met computers en steeds veranderen van schermnaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Ik heb een beetje veel andere dingen aan me kop en heb hier nu geen energie meer voor. Ben een wat op. Ik ga maar beter slapen. Lekker koese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden