BizzyBee Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Ik heb vandaag de stap genomen om naar de huisarts te gaan. Dat was een fijne positieve ervaring. Word vervolgd. Ik merk dat ik behoefte heb aan contact met lotgenoten. Maar in het topic "maatje gezocht" zie ik nauwelijks activiteit. Zijn er anderen manieren om, anoniem, in contact te komen met lotgenoten? Ik ben nog niet klaar voor openbaar contact via bijvoorbeeld AA. Hebben jullie tips voor mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Hier lezen en schrijven is in elk geval al één manier. Eventueel iemand een persoonlijk bericht sturen kan ook via dit forum, als je iets onder elkaar wilt bespreken zonder dat iedereen mee kan lezen. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Blaas gewoon wat leven in dat ‘maatje’ gedoe. Maar verwacht niet teveel, het is aan jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Je hoeft niet ver te zoeken want hier is een forum vol lotgenoten waar je anoniem contact mee kunt hebben. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 @BizzyBee Tadaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 wie schrijft die blijft BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BizzyBee Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Haha wie zoekt zal vinden toch? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden