Lieke7777 Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Trusten @niks fijn dat er iig ruimte beschikbaar is in het RMD huis . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Ik meld me droog af goede nacht allemaal! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Slaap lekker lieverds. Ik heb jullie gelezen. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2022 Heftig zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 april 2022 Rapport Share Geplaatst 2 april 2022 11 uur geleden zei Zbb: Ik heb twee kaarten voor de rolling stones!! kadootje voor me ouwe heer die zondag 72 word. Lucky you !! heel veel plezier gewenst Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 april 2022 Rapport Share Geplaatst 2 april 2022 11 uur geleden zei Lieke7777: Deze is een ervan. Mooi @Lieke7777 je bent een mooi voorbeeld voor velen, zo kan het ook en ik hobbel achter je aan, 15 maanden alweer , ben er wel trots op rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden