lady jane Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Wat moet jij eenzaam zijn @Donder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 dat snap ik ja maar dat is niet wat ik bedoel, eenzaam is niet afhankelijk van anderen of het gemis daaraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 (bewerkt) Eenzaam zit in je hart , niet je omgeving. @Donder 15 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Bij mij had het met een stukje zelfhaat te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 4 minuten geleden zei Donder: Haha, ga jij nu voor mij praten? Nee hoor ik geef een antwoord op den door jou gestelde vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Zojuist zei Donder: Je bent best leuk als je boos bent. Vinden ze hier thuis ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 9 minuten geleden zei Donder: Meestal zeggen ze dan klootzak tegen mij. Wat een lief koosnaampje. ( Koester dit ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden