Lonster Geplaatst 12 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 Dagpact Artemis Claudius Roberto Rapilos Toos Tatum Lonster Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 Beste mensen, Ik houd niet van gekleurde plantenpotjes, het gaat om de plant, niet om de pot. Waarom ik ze toch gekocht heb is omdat ze goedkoop waren: vijf euro voor 46 stuks, 11 cent per stuk, 11 cm doorsnee. Daar kreeg ik 24 zwarte potjes, 15 cm doorsnee, gratis bij. Als ik het voor mijzelf omreken dan heb ik 24 zwarte potjes voor 5 euro gekocht en 46 gekleurde er gratis bij gekregen. Dat is dan 21 cent per stuk, nog steeds een koopje, als ik nu goed reken. karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 Zo, weer lekker in de tuin bezig geweest, de zon is nu wel weg, tijd voor een bakje koffie inmiddels. Ik mis @bumperjim al een poos. Kom op Jim, niet wegblijven hier. Laat wat van je horen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 Hele dag opleiding gehad. Gelukkig niet in slaap gevallen in de auto net. Het was een hele fijne dag. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 Fijn @jopie. even terugkomend op @Yvonneman wil geen hulp/arts o.i.d. Ik zal het in een rustiger periode nog een keer bespreken. En verbeeld ik het me of voel ik sinds vanmiddag een verandering richting rust….? en @Roseenee, zwemmen doe ik nu niet meer. Heb in dit nieuwe huis met andere ritmes van huisgenoten en zorg voor de hond nog geen prettig ritme gevonden. Goed dat je het memoreert. Ga er weer mee bezig. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 Ik wil me hierbij nuchter afmelden bij het dagpact. Ik stond er niet op, komt er soms niet van, maar in gedachten wel. Slaap wel allen. rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 Morgen zwemmen met de kleinkinderen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden