harald Geplaatst 10 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Je hebt helemaal gelijk @Adri02. Buiten zijn, bewegen, sociale contacten. Dat is voor iedereen belangrijk, denk ik. Aan die 3 dingen doe ik m.i. al veel. Ik doe in ieder geval mn best. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Buiten zijn, bewegen, sociale contacten. Daar je best voor doen is belangrijk, ik twijfel of dat voor iedereen haalbaar is om daarmee van de antidepressiva te komen. Soms kan het goed doen, al is het maar tijdelijk. Misschien is opname in een sanatorium met een vast ritme, buiten op het land werken, gezond eten en leven in een groep een even goede therapie. Dat dan vervolgens zelf vormgeven in je eigen leven is dan weer een volgende stap. harald reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Ik dacht meer aan een klooster. Dat vaste ritme, je taken doen, bidden en verder geen verantwoordelijkheden hebben. Heerlijk lijkt me dat. Ik heb wel eens een retraite gedaan, dat deed me erg goed. En de hele dag buiten zijn doet wonderen voor je humeur. Ik probeer elke week wel een lange wandeling te maken. Soms zelf, maar liever met iemand anders, dan maken we er een hele dag van met een pannenkoek onderweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Goedemorgen Harald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harald Geplaatst 13 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Goedemorgen @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harald Geplaatst 13 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Het gaat @Lika. Om 9:15 naar mn behandelaar en daarna maar weer lopen. Bedankt voor het vragen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Heb een goede dag @harald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harald Geplaatst 13 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Dank je @Lika, jij ook. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 hup harald harald reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 (bewerkt) Hey Harald Hoe gaat het met je? Geen nieuws, goed nieuws? 14 augustus 2022 bewerkt door Erizo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari Harald, hoe gaat het toch met je Voor jou Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden